تیتر امروز

اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
به مناسبت روز درختکاری

نهال میوه رایگان در کرمانشاه توزیع شد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه از آغاز توزیع ۷۵۰۰ نهال میوه رایگان در کرمانشاه خبر داد.

کد خبر: ۱۴۶۲۴۶
۱۸:۵۰ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱

نهال میوه رایگان در کرمانشاه توزیع شد

 

دیدارنیوز: کامجو غلامی در گفت‌وگویی، ا اشاره به ثبت نام صورت گرفته برای دریافت نهال میوه از یازدعم تا چهاردهم اسفند، گفت: جهت پیشگیری از ازدحام و برای اینکه بدانیم چه تعداد نهال باید تهیه شود، کار ثبت نام از متقاضیان انجام شد و باتوجه به ثبت نام‌های صورت گرفته ۷۵۰۰ نهال میوه تهیه شده است.

به گفته غلامی نهال‌های میوه شامل شش نوع میوه از جمله شلیل، هلو، سیب، آلو و انار است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه از امروز کار توزیع این نهال‌ها آغاز می‌شود، گفت: کار توزیع تا پایان همین هفته ادامه دارد.

وی افزود: افرادی که ثبت نام کرده‌اند می‌توانند به محل گلخانه شهرداری واقع در پارک شرقی مراجعه کرده و نهال‌های خود را تحویل بگیرند.

وی یادآور شد: در این طرح به هر نفر دو نهال میوه داده می‌شود.

غلامی با اشاره به استقبال مردم از این طرح ابراز امیدواری کرد با کاشت این نهال‌ها، گامی در جهت توسعه هر چه بیشتر فضای سبز شهر کرمانشاه برداشته شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی