تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

این ۴ استان مقصد اصلی سفر‌های نوروزی هستند

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی از استان‌های هرمزگان، بوشهر، سیستان و بلوچستان و خوزستان به عنوان مقاصد اصلی سفرهای نوروزی نام برد.

کد خبر: ۱۴۶۲۱۸
۱۲:۱۸ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱

این ۴ استان مقصد اصلی سفر‌های نوروزی هستند

دیدارنیوز: سیدمصطفی فاطمی مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تمهیدات صورت گرفته تعداد اتوبوس‌های پیش‌بینی شده برای ایام عید نوروز ۱۲ هزار دستگاه است که البته به نسبت سال گذشته با کاهش حداقلی مواجه هستیم، اما سعی شده ظرفیت‌ها در حوزه ریلی و هوایی حفظ شود.

وی افزود: وزارت راه و سازمان‌های هواپیمایی کشوری و حمل و جاده‌ای و ریلی سعی کرده‌اند ظرفیت ریلی و هوایی را حفظ کنند البته در حوزه سازمان بنادر بهتر عمل شده و تعداد مجموعه‌هایی که در حال حاضر اضافه شده نسبت به سال گذشته بیشتر است و در حوزه شناور‌های دریایی سامان‌دهی خوبی انجام گرفته است.

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی گفت: سفر‌های دریایی به نسبت سال گذشته رشد قابل توجهی در حدود ۶۰ درصد در دو ماه اخیر به ویژه در هرمزگان و جزایر این استان داشته‌ایم و پیش‌بینی می‌شود این افزایش در ایام تعطیلات نوروزی تداوم یابد و سفر‌ها در هفته اول تعطیلات چشمگیر خواهد بود.

وی تصریح کرد: به همین جهت بسیج همه دستگاه‌های اجرایی و برنامه‌ریزی برای خدمات‌دهی مناسب لازم و ضروری است، استان‌های هرمزگان، بوشهر، سیستان و بلوچستان و خوزستان مقاصد اصلی سفر با ضریب اشغال ۹۰ درصدی هستند و استان‌های اصفهان، فارس، یزد و برخی از استان‌ها مثل چهارمحال و بختیاری هم مورد توجه قرار گرفتند کرمان هم الان ضریب رزروش از ۸۰ درصد گذشته است.

فاطمی گفت: تعدادی هم شهر مکمل سفر در استان‌های مختلف پیشنهاد شده این شهر‌ها هم امکان اسکان دارند و هم جاذبه‌های مختلفی دارند که مسافران می‌توانند از این جاذبه‌ها دیدن کنند که‌در هرمزگان شهر‌های بستک و میناب جزو این مناطق هستند.

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی در خصوص امکان تعطیلی قبل از شروع عید نوروز گفت: به جز تعطیلات رسمی نوروز هیچ تعطیلی نخواهیم داشت، اما مردم سفر‌های خود را آغاز کرده‌اند و ستاد هماهنگی اجرای سفر نیز زودتر کار خود را شروع می‌کند و دبیرخانه‌های ستاد از روز ۱۶ اسفند در تمام استان‌ها فعال می‌شوند.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود از روز ۱۷ اسفند حجم سفر‌ها آغاز شود، امسال سفر‌ها زودهنگام است تا روز سوم فروردین انتظار یک پیک قابل توجه سفر خواهیم داشت و پس از آن دوباره وضعیت عادی می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی