تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

صدور احکام قطعی رتبه‌بندی معلمان تا آخر سال

صادق ستاری‌فرد، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ابراز امیدواری کرد که احکام قطعی رتبه‌بندی معلمان تا پایان اسفندماه امسال صادر شود.

کد خبر: ۱۴۶۲۰۷
۱۰:۴۷ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱

صدور احکام قطعی رتبه‌بندی معلمان تا آخر سال

دیدارنیوز: معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ارزیابی و صدور احکام قطعی معلمان در قالب نظام رتبه‌بندی در حال انجام است گفت: کارگروه‌هایی به همین منظور تشکیل شده است تا بتوانیم نسبت به اجرای قانون نظام رتبه‌بندی اقدام و کار را تا آخر سال به سرانجام برسانیم.

صادق ستاری‌فرد، درباره آخرین وضعیت صدور احکام رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: امیدواریم احکام قطعی رتبه‌بندی معلمان را تا پایان اسفندماه صادر کنیم.

وی افزود: تا هفته گذشته ۶۵۰ هزار نفر در مرحله ارزیابی قرار داشتند که بیش از ۴۱۱ هزار نفر از آن‌ها احکامشان صادر شده و مابقی در روز‌های باقی‌مانده انجام می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه به محض آنکه ارزیابان، ارزیابی لازم را انجام و در اختیار هیئت ممیزه قرار دهند همکاران ما در استان‌ها و مناطق پرونده‌ها را بررسی می‌کنند گفت: کارگروه‌هایی را ایجاد کرده‌ایم؛ هم کارگروه‌های آموزشی و هم در مرکز سنجش و دانشگاه فرهنگیان که بتوانیم نسبت به اجرای قانون نظام رتبه‌بندی اقدام و کار را تا آخر سال به سرانجام برسانیم.

ستاری‌فرد در پاسخ به اینکه آیا در حال حاضر نیروی انسانی بلاتکلیف از محل قانون تعیین تکلیف نیرو‌های نهضتی، حق‌التدریس و مربیان پیش‌دبستانی دارید یا خیر؟ گفت: تنها تعداد کمی از همکاران که دوره مهارت‌آموزی‌شان به طول انجامیده باقی مانده‌اند که در حال نهایی شدن است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی