تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

مسمومیت در مدارس دخترانه زنجان و ابهر

در ادامه مسمومیت‌های عجیب و مشکوک در مدارس دخترانه ایران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان از وقوع مسمومیت در مدارس ابتدایی غنچه زنجان و عصمت ابهر خبر داد.

کد خبر: ۱۴۶۱۳۸
۱۱:۲۳ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مسمومیت در مدارس دخترانه زنجان و ابهر

دیدارنیوز: موضوع «مسمومیت دانش آموزان» از مهمترین مسائلی بود و هست که این روز‌ها اذهان جامعه را مشغول و افکار عمومی را نگران کرده است؛ روز گذشته برای نخستین بار در سطح استان موضوع مسمومیت در زنجان رخ می‌دهد و حدود ۳۰ دانش‌آموز مدرسه، ولی عصر (عج) را مسموم می‌کند. این دانش‌آموزان به بیمارستان‌های موسوی و، ولی عصر (عج) زنجان منتقل می‌شوند که خوشبختانه پس از چند ساعت اکثر آنان مرخص می‌شوند.

حال صبح امروز بازهم موضوع مسمومیت دانش‌آموزان دختر در دو نقطه در استان زنجان تکرار شد که یکی مدرسه ابتدایی دخترانه غنچه در کوی فرهنگ زنجان و دیگری مدرسه دبیرستان دخترانه عصمت در شهر ابهر است.

حسن بختیاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تأیید خبر مسمومیت دانش‌آموزان در دو مدرسه غنچه زنجان و عصمت ابهر از آماده‌باش بیمارستان‌های، ولی عصر (عج) و آیت‌الله موسوی (ره) خبر داد و گفت: خوشبختانه حال دانش‌آموزان خوب است و جای نگرانی وجود ندارد.

کارشناسان معاونت بهداشت در حال بررسی موضوع هستند، ولی آن چیز که مسلم است مسمومیت این دانش‌آموزان تنفسی و حاصل ترکیب چند گاز سمی است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی