تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ علی باقری: در کمتر از چند ثانیه به هرگونه حمله جدید اسرائیل پاسخ می‌دهیم
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ علی باقری: در کمتر از چند ثانیه به هرگونه حمله جدید اسرائیل پاسخ می‌دهیم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...

محمدجواد فتحی: ایرانیان خارج از کشور ۳۰ هزار میلیارد دلار سرمایه دارند

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: تصویب طرح عفو عمومی موجب همبستگی اجتماعی و وحدت ملی می‌شود؛ آن‌ هم در شرایطی که دنیا به سمت ما تهاجم می‌کند و به ما چنگ می‌زند.

کد خبر: ۱۴۶۱۲
۰۹:۲۳ - ۲۶ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - دو فوریت و یک‌فوریت طرح عفو عمومی با اختلاف چند رأی از سوی نمایندگان مجلس رد شد و قرار شد این طرح به‌صورت عادی در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس بررسی شود. محمدجواد فتحی نماینده تهران و از طراحان طرح عفو عمومی که در جلسه بررسی این طرح غایب بود، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» گفت: طرح عفو عمومی به کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ارجاع داده‌ شده است و تاریخ دقیق بررسی این طرح مشخص نیست اما من مصر هستم که هر چه سریع‌تر این طرح در دستور کار قرار گیرد.
 
این نماینده مجلس تأکید کرد: در شرایط کنونی عفو عمومی زندانیان سیاسی و امنیتی و ضرورت تشویق بازگشت ایرانیان مقیم خارج از کشور با سرمایه کلان علمی و مالی که در اختیار آن‌ها است به نظر بنده جزو واجبات اقدام مجلس است.
 
فتحی گفت: در شرایطی که ترامپ دور دوم تحریم‌ها را آغاز کرده است، تصویب این طرح بسیار مهم است. 30 هزار میلیارد دلار سرمایه‌ای است که در دست ایرانیان مقیم خارج از کشور است. اگر درصدی از این سرمایه وارد کشور شود شاهد تحول اقتصادی خواهیم بود. ضمن اینکه این افراد جزوی از ملت ایران هستند. ما ملت واحدی هستیم و یک ایرانی، ایرانی است، چه در ایران زندگی کند و چه در آمریکا، ما همه پاره تن هم هستیم.
 
او خاطرنشان کرد: اینکه برخی از ایرانیانی که به خارج از کشور رفتند این تفکر و تصور را برای آن‌ها ایجاد شده باشد که راهی برای بازگشت ندارند باید از بین ببریم و با تصویب طرح عفو عمومی این اتفاق می‌افتد.
 
این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، تأکید کرد: تصویب طرح عفو عمومی موجب همبستگی اجتماعی و وحدت ملی می‌شود آن‌هم در شرایطی که دنیا به سمت ما تهاجم می‌کند و به ما چنگ می‌زند. در این شرایط ما باید حتماً متحدتر شویم و وحدت کلمه‌ای را که امام (ره) بر آن تأکید داشتند به منصه ظهور برسانیم.
منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی