تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

دزد متروهای تهران دستگیر شد؛ ۱۰ فقره زورگیری و قاپ‌زنی!

سعید عطا الهی، رئیس پلیس مترو پایتخت از دستگیری سارقی که به شیوه‌های مختلف اقدام به سرقت از مسافران مترو می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم دارای سابقه و تحمل حبس در زندان است.

کد خبر: ۱۴۶۱۰۴
۱۹:۲۳ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۱

دزد متروهای تهران دستگیر شد

دیدارنیوز: سرهنگ سعید عطا الهی، رئیس پلیس مترو پایتخت اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر زورگیری و سرقت وجه نقد توسط سارق جوانی تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به شهروند مراجعه کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: بررسی‌های ماموران نشان می‌داد، شهروندی که قصد شارژ کارت بلیت مترو را داشته است، مورد تهدید با سلاح سرد قرار گرفته و متهم کلیه اموال وی را به سرقت برده است.

وی با بیان اینکه مال باخته موفق شده بود، چهره متهم را به خاطر بسپارد، افزود: مشخصات ظاهری وی در اختیار کلیه تیم‌های گشت انتظامی مترو قرار گرفت و هنگام پرسه‌زنی در سکو‌های مترو، شناسایی و بازداشت شد.

رئیس پلیس مترو تهران با بیان اینکه متهم ۳۵ ساله در تحقیقات پلیسی به جرم خود و ۱۰ فقره زورگیری و قاپ‌زنی در ایستگاه‌های مترو معترف شد، ادامه داد: متهم دارای سابقه و تحمل حبس در زندان است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پرونده قضائی تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی