تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

سریال مسمومیت‌ها؛ بستری‌شدن ۳۱ دانش‌آموز بجنوردی

در ادامه موج مسمومیت‌ها در مدارس کشور، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از بستری شدن ۳۱ نفر از دانش آموزان یکی از مدارس در بیمارستان‌های بجنورد خبر داد.

کد خبر: ۱۴۶۱۰۲
۱۸:۴۹ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۱

سریال مسمومیت‌ها؛ بستری‌شدن ۳۱ دانش‌آموز بجنوردی

دیدارنیوز: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی از بستری شدن ۳۱ نفر از دانش آموزان یکی از مدارس در بیمارستان‌های بجنورد با علایم خفیف تنفسی و سردرد و بی حالی خبر داد.

جواد شاهین‌فر در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: حال عمومی تمام دانش آموزان مساعد است و منتظر نتایج آزمایش هستیم و طی ساعات آینده تمام دانش آموزان ترخیص خواهند شد.

وی اعلام کرد: امروز ظهر در پی دریافت گزارشی در خصوص وقوع علائم سردرد، بی حالی و تنگی تنفس در بین دانش آموزان یکی از مدارس بجنورد، سریعا ۵ دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس و یک موتورلانس به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از درمان اولیه، تعدادی از دانش آموزان که دارای علائم خفیف تنفسی و سردرد بودند به مراکز درمانی منتقل شدند که حال عمومی و وضعیت تمام دانش آموزان مساعد است و مورد بد حال وجود ندارد.

بعد از ظهر امروز خبری مبنی بر مسمومیت دانش آموزان مدرسه حضرت مریم (س) بجنورد منتشر شد که هنوز نتیجه آن مشخص نشده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی