تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

نساجی – استقلال؛ ساپینتو و مسن‌ترین تیم لیگ!

استقلال امروز (سه‌شنبه) در حالی به مصاف نساجی می‌رود که این تیم موفق‌ترین تیم این فصل در زمینه پنالتی است. نساجی ۶ پنالتی کسب کرده و پنالتی‌گیرترین تیم لیگ است که هر ۶ پنالتی این تیم تبدیل به گل شده است. میانگین سنی نساجی، کمی کمتر از ۳۰ سال است و پیرترین تیم لیگ محسوب می‌شود.

کد خبر: ۱۴۵۹۲۳
۱۰:۱۰ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۱

نساجی – استقلال؛ ساپینتو و مسن‌ترین تیم لیگ!

دیدارنیوز: استقلال در دیداری از هفته بیست و یکم مهمان نساجی مازندران است.

دیدار‌های هفته بیست و یکم لیگ روز سه‌شنبه ۹ اسفند با برگزاری ۴ مسابقه پیگیری می‌شود که در یکی از این دیدار‌ها در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر از ساعت ۱۵ نساجی و استقلال با هم دیدار خواهند داشت.

استقلال که بهترین تیم دیدار‌های خارج از خانه است به مصاف تیمی می‌رود که در خانه عملکرد به مراتب بهتری نسبت به دیدار‌های خارج از خانه داشته است.

۱- استقلال در پایان هفته بیستم با ۳۹ امتیاز در رده سوم قرار داشت. این تیم تحت هیچ شرایطی از این رتبه پایین‌تر قرار نخواهد گرفت، ولی در صورت پیروزی با اختلاف گل بالا این شانس را خواهد داشت که در رده دوم جای گیرد.

۲- نساجی در پایان هفته بیستم با ۲۲ امتیاز در رده دهم جای گرفته بود. این تیم با توجه به نتایج روز نخست این هفته در بهترین حالت تا رده هشتم صعود خواهد کرد و در بدترین شرایط به رتبه سیزدهم سقوط می‌کند.

۳- استقلال در ۶ بازی گذشته به ۴ پیروزی و ۲ تساوی دست یافته است. این تیم با فرم رویایی ۴ برد متوالی و زدن متوسط ۳ گل زده در هر بازی پا به این دیدار می‌گذارد. نساجی روند خوبی در هفته‌های اخیر نداشته و در ۶ بازی قبلی تنها ۲ امتیاز کسب کرده، کلین‌شیت نداشته و بدترین تیم لیگ در این بازه است.

۴- بر اساس آمار «متریکا»، باید در این مسابقه شاهد شوت‌های پرتعداد استقلال باشیم. استقلال بیشترین متوسط شوت در هر بازی را دارد و نساجی بیش از هر تیمی با شوت حریفان مواجه شده است. استقلال در مالکیت توپ، پاس، دقت پاس و دریبل موفق جزو ۳ تیم برتر لیگ است.

۵- نساجی موفق‌ترین تیم این فصل در زمینه پنالتی است. این تیم ۶ پنالتی کسب کرده و پنالتی‌گیرترین تیم لیگ است که هر ۶ پنالتی این تیم تبدیل به گل شده است. میانگین سنی نساجی، کمی کمتر از ۳۰ سال است و پیرترین تیم لیگ محسوب می‌شود.

۶- استقلال تاکنون در لیگ برتر مقابل نساجی شکست نخورده است. این دو تیم در این فصل ۲ بار دیدار داشتند که در هر ۲ مسابقه استقلال پیروز شده است. استقلال در ۵ مصاف قبلی با نساجی در تمام رقابت‌ها تنها یک گل دریافت کرده است.

۷- وریا غفوری با ۲ گل بهترین گلزن تقابل دو تیم در لیگ برتر است. چندین بازیکن در ترکیب فعلی دو تیم حضور دارند که قبلاً در این مسابقه گل زد‌ه‌اند. کوین یامگا، مهدی قایدی، کریم اسلامی، محمد محبی، پیمان بابایی و ایوب کلانتری این بازیکنان هستند.

۸- در نتایج درخشان استقلال در هفته‌های اخیر، آرش رضاوند نقش به سزایی داشته این بازیکن با نمره ۷.۲۹ بهترین بازیکن آبی‌پوشان است. مهاجمان بوشهری استقلال، بهترین آمار را در این فصل در این تیم دارند. محمد محبی و مهدی قایدی ۵ گل برای مدافع عنوان قهرمانی زدند. بهترین بازیکن نساجی، دروازه‌بان نام آشنای این تیم علیرضا حقیقی با نمره ۷.۰۶ است. حامد شیری با ۶ گل، بهترین گلزن نساجی و گلزن‌ترین مدافع این فصل از لیگ است که در کورس آقای گلی قرار دارد.

۹- احمد موسوی، محمدمهدی نظری و محسن کریمی بازیکنان نساجی هستند که تجربه بازی در استقلال را دارند.

۱۰- مهدی مهدی‌پور، محمدحسین مرادمند، علیرضا رضایی و زبیر نیک نفس بازیکنان استقلال هستند که قادر به حضور در این مسابقه نیستند. کریم اسلامی، مهاجم نساجی هم شرایط مبهمی برای این مسابقه دارد.

۱۱- امیر عرب‌براقی با ۸ قضاوت پرکارترین داور این فصل، قضاوت این مسابقه را بر عهده خواهد داشت. این داور تقابل فصل گذشته دو تیم در جام‌حذفی را سوت زد که در آن بای نساجی موفق به حذف استقلال و در نهایت قهرمانی در این مسابقات شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی