تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
برای توسعه ورزش هر کاری می‌کنیم

مخبر: مشکل تیم ملی پس از نشست تاج و سجادی حل می‌شود

مخبر، معاون اول رئیس جمهور انتصاب سرپرست برای وزارت ورزش به دلیل وضعیت حمید سجادی را رد کرد و و درباره حضور مربی خارجی در تیم ملی گفت: ان‌شاءالله وزیر ورزش و جوانان شفا پیدا می‌کند، تاج نزد او می‌رود و مشکلات حل می‌شود.

کد خبر: ۱۴۵۸۸۵
۱۷:۳۴ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۱

مخبر: مشکل تیم ملی پس از نشست تاج و سجادی حل می‌شود

دیدارنیوز: معاون اول رئیس جمهور گفت: برای رفع مشکلات و توسعه ورزش هر کاری از دست ما ساخته است، حتماً انجام خواهیم داد.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمد مخبر با اشاره به آخرین وضعیت حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، احتمال انتصاب سرپرست برای این وزارتخانه را رد کرد و با بیان این سؤال که «چه کسی این را گفته است؟» اظهار داشت: نه، ان‌شاءالله خوب می‌شود. شب گذشته به ملاقات او رفتم، به اصطلاح به هوش آمده بود و اطرافیان را می‌شناخت.

معاون اول رئیس جمهور همچنین درباره درخواست کمک فدراسیون فوتبال از دولت برای تأمین ارز موردنیاز جهت حضور مربی خارجی در تیم ملی گفت: ان‌شاءالله وزیر ورزش و جوانان شفا پیدا می‌کند، تاج نزد او می‌رود و مشکلات حل می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در مورد کل ورزش اگر کمکی نیاز باشد، دولت خود را موظف می‌داند هر کمکی لازم است، انجام بدهد.

معاون اول رئیس جمهور با تأکید بر اینکه ورزش برای دولت و کل نظام در اولویت است، تأثیر این مقوله روی سلامت جسم، روان و علاقه مردم را مورد توجه قرار داد و افزود: برای رفع مشکلات و توسعه ورزش هر کاری از دست ما ساخته است، حتماً انجام می‌دهیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی