تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

پاسخ ایران به علی‌اف؛ از پیش داوری و سیاسی‌سازی اجتناب شود

پس از اظهارات اخیر الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان علیه ایران و اتهاماتی که او بابت حمله به سفارت کشورش در تهران مطرح کرد، کنعانی سخنگوی وزارت خارجه گفت که بهتر است از هرگونه پیش داوری، سیاسی‌سازی و تبلیغاتی کردن موضوع اجتناب شود.

کد خبر: ۱۴۵۴۵۰
۱۸:۳۲ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱

واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات جدید رئیس جمهور آذربایجان

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات الهام علی‌اف رئیس جمهور آذربایجان در خصوص حادثه حمله به سفارت آن کشور در تهران گفت: بهتر است از هرگونه پیش داوری، سیاسی سازی و تبلیغاتی کردن موضوع اجتناب شود.

ناصر کنعانی افزود: طرح رسانه‌ای تفسیر‌های غیرحقوقی از این حادثه، اقدامی سازنده در مسیر پیگیری حقوقی و قضایی پرونده نیست.

کنعانی ادامه داد: همانطور که بار‌ها توسط مسؤلان ذیربط جمهوری اسلامی ایران تاکید شد، پرونده در حال طی مراحل قانونی خود است و آنچه اطلاع رسانی شد، براساس اظهارات صریح ضارب است و طبیعتا همه ابعاد این رخداد تلخ در حال بررسی و رسیدگی دقیق و کارشناسانه است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تأکید کرد: همانگونه که در پیام‌های دیپلماتیک و تماس‌های مقامات ارشد سیاسی و قضایی دو کشور بیان شد، جمهوری اسلامی ایران آماده است تا نتایج تحقیقات را در اختیار طرف آذربایجانی قرار دهد و اطمینان داریم در فضای همکاری و اتخاذ رویکرد سازنده، در خصوص همه ابهامات و سؤالاتی که در ذهن مسئولان جمهوری آذربایجان است، پاسخ لازم را دریافت خواهند کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی