تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

پولادگر، مانع حضور خبرنگاران در انتخابات دوچرخه‌سواری!

با وجود اینکه انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری آغاز شده، پولادگر معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اجازه حضور خبرنگاران را در مجمع انتخاباتی این فدراسیون نداده و خبرنگاران همچنان منتظر هستند اجازه حضور در مجمع داده شود.

کد خبر: ۱۴۵۴۲۶
۱۱:۰۸ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱

پولادگر، مانع ورود خبرنگاران به انتخابات دوچرخه‌سواری!

دیدارنیوز: معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اجازه حضور خبرنگاران را در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری نداد.

مجمع انتخاباتی دوچرخه‌سواری با حضور هفت کاندیدا در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است. در این مجمع محمد پولادگر به عنوان نماینده وزارت ورزش و مناف هاشمی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک حضور دارند.

با وجود اینکه انتخابات آغاز شده است، پولادگر اجازه حضور خبرنگاران را در مجمع انتخاباتی این فدراسیون نداده است و خبرنگاران همچنان منتظر هستند اجازه حضور در مجمع داده شود.

نکته قابل توجه این است که خزانه دار فدراسیون هم با وجود داشتن کارت حضور در انتخابات، اجازه ورود به مجمع را پیدا نکرده است.

محمد بابایی، حمیدرضا پارسی‌منش، محمود ترابی گودرزی، محمد میرابوطالبی، افشین داوری لطف‌آبادی، رسول هاشم کندی اسدی و محمد صانعی برای پست ریاست با هم رقابت خواهند داشت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی