تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
استاندار اعلام کرد

نان در همدان به هیچ‌عنوان گران نمی‌شود

نان گران نمی‌شود! این خبری است که هر ماه آن را می‌شنویم و باز هم تکرار می‌شود؛ حالا استاندار همدان گفته نان در این استان گران نمی‌شود.

کد خبر: ۱۴۵۳۱۸
۱۹:۰۳ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۱

نان در همدان گران نمی‌شود

دیدارنیوز: استاندار همدان گفت: در استان همدان هزار و ۸۵۳ واحد نانوایی فعال است و نان به هیچ عنوان گران نخواهد شد.

علیرضا قاسمی فرزاد پیش از ظهر امروز در کارگروه آراد و نان استان اظهار داشت: در استان همدان هزار و ۸۵۳ واحد نانوایی فعال است و نان به هیچ عنوان گران نخواهد شد.

وی با بیان اینکه قدمت کارخانه‌های آراد استان به بیش از ۶۰ سال می‌رسد، عنوان کرد: برای نوسازی ماشین‌آلات کارخانه‌های آرد همدان تسهیلاتی در نظر گرفته شده که به نظر می‌رسد ۳۰ درصد این کارخانه‌ها نیاز به این تسهیلات برای نوسازی دارند.

استاندار همدان با بیان اینکه افزایش قیمتی در نان اتفاق نخواهد افتاد، افزود: برای اینکه کیفیت نان را بالا ببریم سهیمه آرد کارخانه‌ها را متناسب با تجهیزات و به روز بودن آن‌ها در نظر می‌گیریم.

قاسمی فرزاد خواستار کنترل و نظارت بیشتر از طرف علوم پزشکی بر نحوه رعایت موارد بهداشتی واحد‌های تولید نان در استان شد و بیان کرد: نانوایی‌هایی که بهداشت را رعایت کنند بسته و با آن‌ها برخورد جدی خواهد شد.

استاندار همدان ساعت شروع به کار نانوایی‌ها را ۶ صبح اعلام کرد و ادامه داد: بیش از ۸ نانوایی در همدان شبانه روزی هستند به طوری که در شش ماه نخست سال تا ساعت ۱۰ شب و شش ماهه دوم تا ۹ شب فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه استفاده از آرد متناسب در پخت نان در کیفیت آن تاثیر بسزایی دارد افزود: در راستای حمایت از مصرف کننده و جلوگیری از تضییع حقوق ایشان و تلاش سازمانی در مسیر استفاده عامه از نان باکیفیت‌تر، این طرح با جدیت در مرکز استان در حال انجام است.

استاندار همدان با تاکید بر ضرورت بازرسی و نظارت بیشتر دستگاه‌های نظارتی و اجرایی ذی‌ربط و همکاری اتحادیه نانوایان افزود: هر گونه افزایش قیمت نان مبنای قانونی ندارد و قطعا با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

قاسمی فرزاد با تاکید بر ضرورت بازرسی‌های بهداشتی در سطح خبازی‌ها گفت: چرخه بازدید بهداشتی باید از سیلوی ذخایر گندم، کارخانجات آرد و خبازی‌ها به صورت مستمر و زنجیره‌ای با شدت بیشتر استمرار پیدا کند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی