تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

بارش یک متری برف در برخی نقاط همدان

علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان در جمع خبرنگاران گفت: دیروز (دوشنبه) بیش از ۵۰ سانتی‌متر در مناطق شهری و برون شهری و در برخی نقاط طی گزارش‌های موجود بیش از یک‌متر بارش برف داشته‌ایم.

کد خبر: ۱۴۵۲۲۷
۱۸:۰۲ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱

بارش یک متری برف در برخی نقاط همدان

دیدارنیوز: استاندار همدان با بیان اینکه باید بسیج عمومی در راستای پاکسازی خیابان‌ها انجام گیرد تا هرچه سریع‌تر، برف‌های دپو شده به بیرون منتقل شود گفت: اقدامات لازم درجهت پاکسازی برف کوچه‌های فرعی و کم‌عرض محلات انجام می‌شود.

علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان بعد از ظهر امروز به دنبال بارش برف سنگین، ضمن بازدید میدانی از مرکز کنترل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، شهرداری همدان و سطح شهر در جمع خبرنگاران گفت: دیروز، بیش از ۵۰ سانتی‌متر در مناطق شهری و برون شهری و در برخی نقاط طی گزارش‌های موجود بیش از یک‌متر بارش برف داشته‌ایم.

وی بیان کرد: با توجه به انسجام و وحدتی که بین مجموعه مدیریتی استان وجود دارد، از همان ساعات اولیه بارش برف، حضور میدانی موثری داشته و تجهیزات و امکانات گسترده‌ای را در این راستا به کار گرفته شد.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه از دیروز که شاهد بارش نزولات آسمانی بودیم عملیات بسیار پرقدرت و پُرتوانی از سوی دستگاه‌های اجرایی مربوطه در راستای پاکسازی معابر و خیابان‌ها صورت گرفته است خاطر نشان کرد:امروز، پاکسازی معابر به صورت گسترده انجام می‌شود تا با سرد شدن هوا، دچار یخ‌زدگی نشوند و مردم بتوانند به راحتی تردد داشته باشند.

استاندار همدان با بیان اینکه باید بسیج عمومی در راستای پاکسازی خیابان‌ها انجام گیرد تا هرچه سریع‌تر، برف‌های دپو شده به بیرون منتقل شود ابزار داشت: اقدامات لازم درجهت پاکسازی برف کوچه‌های فرعی و کم‌عرض محلات انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه باید این آمادگی وجود داشته باشد که ذخیره لازم شن، ماسه و نمک انجام شود تا در صورت بارش مجدد برف با مشکلی مواجه نشویم گفت:آمادگی و انسجام خوبی بین فرمانداران و مجموعه مدیریت شهری برای انجام یک اقدام هماهنگ در راستای پاکسازی برف وجود دارد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در حوزه برون‌شهری نیز اقدامات گسترده‌ای انجام شده که اکنون در راه‌های برون شهری و روستایی مشکل خاصی وجود ندارد و سعی می‌شود امروز راه‌های مسدود شده روستایی هرچه سریع‌تر باز شود گفت:تلاش‌های مجموعه شهرداری‌ها، پلیس راهور، هلال احمر و راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در راستای بازگشایی معابر، راه‌های برون شهری و روستایی قابل تقدیر است.

قاسمی‌فرزاد همچنین از مردم درخواست کرد از تردد‌های غیرضرور خودداری کرده تا دچار مشکل نشوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی