تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
روز اول هفته نوزدهم لیگ برتر؛

سه امتیاز را بردار و فرار کن

در روز نخست هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، سپاهان برد و صدر نشین ماند .پیروزی استقلال هیچ تاثیری در جدول لیگ نگذاشت.

کد خبر: ۱۴۴۹۱۸
۱۲:۵۲ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

سه امتیاز را بردار و فرار کن

 

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: در هفته نوزدهم لیگ سپاهان سه امتیاز ارزشمند از خوزستان گرفت که باعث شد تا همچنان صدرنشین بماند. استقلال هم با وجود پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان و با وجود هم امتیاز شدن با سرخ ها (با احتساب یک بازی بیشتر)، به دلیل تفاضل گل بهتر پرسپولیس در همان رده سوم جدول باقی‌ ماند. در ادامه نگاهی می اندازیم به چهار دیداری که روز گذشته برگزار شد.

مورایس از آرنا، سه امتیاز گرفت

فولاد در مقابل هوادارنش در فولاد آرنا میزبان صدرنشین لیگ یعنی سپاهان بود. فولادی ها در هجومی ترین شکل ممکن که در هر حمله‌ از زمین و هوا توپ را روی دروازه سپاهان می ریختند، نتوانستند توفیقی در مقابل خط دفاع منسجم و پیام نیازمند دروازه بان آماده سپاهان به دست آورند.

در مقابل، سپاهان روی تک حملاتی که روی دروازه فولاد داشت، موفق شد روی اشتباه  خط دفاع  حریف و گل به خودی نژاد مهدی به برتری برسد و با همان یک گل هم پیروز شد. در نهایت هم جواد نکونام سرمربی فولاد که خیلی از اتفاقات این روزهای فوتبال دلگیر است در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی، با اشاره به اینکه سپاهان فقط یک موقعیت داشت و آن هم گل شد از باخت به حریف در دیدار خانگی، شکایت داشت. نکونام پس از آن  به بازی قبل مقابل پرسپولیس گفت: یک هفته برای ما حاشیه درست کردند آخرش هم زنگ زدند و عذرخواهی کردند.

سرمربی فولاد که از شرایط تیمش برای دیدار جام باشگاهها در ۲ اسفند راضی نیست ادامه داد: «می‌خواستیم مهاجم بگیریم و بخاطر شرایط باشگاه نشد و حالا فولاد شرایط خوبی ندارد . من حقیقت را گفتم و کسی نباید از تیم توقعی داشته باشد.

سه امتیاز را بردار و فرار کن

استقلال بدون ساپینتو برد

استقلالی‌ها در تهران میزبان تیم قعر جدولی، نفت مسجد سلیمان بودند. ساپینتو که در بازی قبل اخراج شده بود پیش از شروع بازی به رختکن هوادار رفت تا با عنایتی خوش‌و‌بش و از تعاریف او از استقلال و ساپینتو در برنامه فوتبال برتر نیز قدردانی کند. استقلال در غیاب ساپینتو هم همچون دو بازی گذشته سراپا حمله بود.‌ آبی‌ها که در همان دقایق اول روی پاس یامگا توسط رضاوند به گل رسیدند، موقعیت‌های زیادی را هم به هدر دادند. استقلالی ها در نهایت با حساب ۳ بر یک به پیروزی رسیدند تا شاگردان ساپینتو در سه بازی گذشته خود، سه برد، 9 امتیاز و ۱۰ گل زده را به ثبت برسانند.

ـ استقلال که آمار درصد مالکیت توپش۸۰ به ۲۰ بود حتی می توانست به گل‌های بیشتری هم دست پیدا کند ولی این باعث نمی شود تا ضعف های رضایی در خروج ها و روی دفع توپ را نادیده بگیریم.

سه امتیاز را بردار و فرار کن

ـ بعد از گل سوم، قایدی که روز گذشته ستاره بازی بود موفق شد در دقایق پایانی یک خطای پنالتی بگیرد که بر خلاف بازی‌های گذشته که یامگا پشت این ضربات می‌ایستاد، این بار قایدی  ترجیح داد که خودش پنالتی بزند و بازهم پنالتی را خراب کرد تا استقلالی‌ها بیشتر از قبل به داشتن یامگا به عنوان پنالتی زن اول تیم، اعتماد کنند.

ـ با وجود اینکه باشگاه قرارداد سیاوش یزدانی را فسخ کرد و پس از آن آمانوف نیز خودش قراردادش را با استقلال فسخ کرد ولی این دو جای خالی هم هیچ کمکی به جذب بازیکن جدید، نکرده است و آبی ها نمی توانند نفری را به ترکیب خودشان اضافه کنند. شاید بهتر باشد فتح الله زاده بیشتر به فکر تمدیدی‌ها و دائمی کردن قرارداد بازیکنانی مثل محبی و قایدی باشد.

ـ  استقلال در روزی که ساپینتو را روی نیمکت نداشت عملکرد خوبی داشت و این نشان می دهد که این تیم عزمش را برای بازگشت به کورس قهرمانی جزم کرده است.

ـ داوری بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان هم مثل دیدارهای هفته های گذشته بدون اشتباه نبود و هر دو تیم در صحنه هایی اعتراض داشتند.

مطهری از نیمکت خودش شاکی بود!

نساجی که در هفته نوزدهم میزبان پیکان بود. باز هم نتوانست  به سه امتیاز این بازی برسد. با وجود اینکه  در اين دیدار حساسیتی در  صدر و یا قعر جدول وجود نداشت، ولی اتفاقات عجیبی را به دنیال داشتدر دقایق پایانی علاوه‌بر جنجال‌ها بر سر تصمیم‌های داور یک اتفاق عجیب و کمتر دیده ‌شده هم افتاد و حمید مطهری به تعویض خودشان معترض بود، اما این بار نه به داور بلکه به نیمکت خودی! سرپرست و کمک‌ها هم معتقد بودند این اشتباه خود مطهری بوده است.

در نهایت در پایان بازی هر دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا در نهایت نساجی و هواداران خسته آن در نیم فصل دوم تا اینجا رنگ پیروزی را نبینند.

ـ در آخرین دیدار این هفته هم آلومینیوم اراک میزبان مس رفسنجان بود. که شاگردان رحمتی موفق شدند سه امتیاز شیرین از مس رفسنجان در خانه به دست آورند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی