تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

رادان: اصلی‌ترین دغدغه مردم امنیت است

احمد رضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور گفت: وظیفه ما این است که دغدغه پرسنل را حل کنیم تا آن‌ها نیز بتوانند دغدغه مردم را حل کنند که اصلی‌ترین دغدغه مردم همان امنیت است.

کد خبر: ۱۴۴۸۸۹
۰۸:۱۷ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

رادان: اصلی‌ترین دغدغه مردم امنیت است

دیدارنیوز: فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مجموعه انتظامی با هم هم قسم شده ایم که آسایش خود را فدای آرامش مردم کنیم و به این امر افتخار می‌کنیم.

سردار احمد رضا رادان شب گذشته (۱۸ بهمن ماه) در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان در دفتر امام جمعه بندرعباس، اظهار کرد: امروز احساسم این است که در مجموعه استان هرمزگان افرادی هستند که آماده خدمت و همگی آماده این هستند که رضایت مردم را برقرار کنند.

وی افزود: استان هرمزگان برای ما یک استان هدف است و زحمتی که پرسنل انتظامی در این استان انجام می‌دهند را کاملا واقف هستیم و به دنبال این هستیم که کمبود‌های موجود را مرتفع کنیم.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: مجموعه انتظامی با هم هم قسم شده ایم که آسایش خود را فدای آرامش مردم کنیم و به این امر افتخار می‌کنیم.

این مقام عالی انتظامی کشور بیان کرد: استان هرمزگان با وجود اینکه سایه محرومیت در روی آن افتاده است، ولی این محرومیت با منابع سرشار و امکاناتی که داخل استان وجود دارد قابل حل است.

وی اضافه کرد: وظیفه ما این است که دغدغه پرسنل را حل کنیم تا آن‌ها نیز بتوانند دغدغه مردم را حل کنند که اصلی‌ترین دغدغه مردم همان امنیت است.

سردار رادان تصریح کرد: یکی از ماموریت‌های مهم مقام معظم رهبری به بنده رفع مشکلات معیشتی کارکنان بوده و آرامش و احساس خاطر من نیز در گرو رفع همین دغدغه‌ها و مشکلات است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: اگر بتوانیم مشکل مسکن پرسنل را حل کنیم، توانسته‌ایم یک جهش خوب در زمینه شان و منزلت کارکنان انجام دهیم.

سردار رادان افزود: ایجاد آرامش برای مردم، توجه به معیشت کارکنان انتظامی و آموزش پلیس‌های تخصصی وظایف و رسالتی است که به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا با پشتیبانی همه ارکان محقق می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی