تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

روز وحشتناک رئالی‌ها؛ از گل‌به‌خودی تا پنالتی!

تیم ملی رئال مادرید در روزی که ناچو گل‌به‌خودی زد و آسنسیو یک پنالتی هدر داد، در خانه مایورکا شکست خورد تا احتمالا فاصله‌اش با بارسای صدرنشین بیشتر شود.

کد خبر: ۱۴۴۷۶۲
۱۸:۳۹ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

روز وحشتناک رئالی‌ها؛ از گل‌به‌خودی تا پنالتی!

دیدارنیوز: در روزی ناامید کننده برای کهکشانی‌ها که همه چیز به ضرر آن‌ها رقم خورد، شکستی غیرمنتظره در کارنامه تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی ثبت شد.

در آغاز سومین روز از هفته بیستم لالیگا - اولین هفته از نیم فصل دوم رقابت‌ها - امروز (یکشنبه) تیم رئال مادرید در خانه تیم مایورکا به میدان رفت و این بازی را با نتیجه یک بر صفر به میزبانش واگذار کرد.

گل به خودی ناچو فرناندس در دقیقه ۱۳ کهکشانی‌ها را از حریف عقب انداخت. این، اما تنها اتفاقی نبود که در این بازی به ضرر آن‌ها رقم خورد چرا که بهترین فرصت شان برای گلزنی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۶۰ توسط مارکو آسنسیو به هدر رفت تا نبود پنالتی‌زن اصلی تیم کریم بنزما به دلیل مصدومیت محسوس‌تر باشد.

با این نتیجه رئالی که حالا یک بازی هم بیشتر از بارسلونای صدرنشین دارد نتوانست فاصله ۵ امتیازی‌اش با رقیب کاتالان را کاهش دهد و این بدان معناست که پیروزی بارسایی‌ها در بازی امشب‌شان (۲۳:۳۰) برابر سویا در نوکمپ این فاصله را به ۸ امتیاز افزایش خواهد داد. مایورکا نیز با کسب هشتمین پیروزی این فصلش ۲۸ امتیازی شد و جایگاه خود را در رده دهم جدول تثبیت کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی