تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

عذرخواهی هواپیمایی آتا از مسافران یک پرواز

هواپیمایی آتا از مسافران پرواز تهران-نجف عذرخواهی و اعلام کرد اعلام هشدار در قسمت چرخ هواپیما باعث ایجاد تاخیر در پرواز فوق شده است.

کد خبر: ۱۴۴۶۹۸
۲۰:۱۹ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۱

عذرخواهی هواپیمایی آتا از مسافران یک پرواز

دیدارنیوز: هواپیمایی آتا با عذرخواهی از مسافران پرواز تهران- نجف-تهران توضیحاتی را درباره تاخیر پرواز‌های این شرکت ارائه کرد.

هواپیمایی آتا در واکنش به خبر «سرگردانی مسافران هواپیمایی آتا در فرودگاه امام (ره)» اعلام کرد: «هواپیمایی آتا ضمن عذرخواهی از مسافران محترم، در خصوص پرواز شماره ۶۶۴۷ نجف به تهران به استحضار می‌رساند:

متاسفانه اعلام هشدار در قسمت چرخ هواپیما باعث ایجاد تاخیر در پرواز فوق شده است.

با هماهنگی انجام شده جهت رفع مشکل، قطعه مورد نیاز تامین و با اولین پرواز از تهران به فرودگاه نجف ارسال شد.

پس از بررسی و رفع هشدار مذکور، توسط متخصصین نگه‌داری و تعمیرات هواپیمایی آتا، مسافران با همان هواپیما عازم فرودگاه امام خمینی (ره) خواهند شد.

لازم به ذکر است در طول زمان انتظار رفع مشکل بوجود آمده، مسافران محترم در هتل نزدیک فرودگاه نجف اسکان داده شده و از ایشان پذیدایی شده است.

با کمال تاسف تاخیر ایجاد شده در این پرواز، باعث ایجاد تاخیر در سایر پرواز‌های این خط پروازی (۶۶۵۰ و ۶۶۵۱) نیز شده است که مسافران مستقر در فرودگاه امام (ره) نیز در هتل اسکان داده شده و از ایشان پذیرایی شده است. از مسافران محترم، بابت صبر و شکیبایی ایشان صمیمانه سپاسگزاریم.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی