تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
تیزر برنامه دوم «رکن ۳»، گفتگو با قربانعلی قائمی فعال سیاسی

قائمی: حاکمیت، گوشی برای شنیدن ندارد + ویدیو

دومین برنامه از سری برنامه‌های «رکن‌سه» به میزبانی اسفندیار عبداللهی روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در دیدارنیوز و شبکه‌های اجتماعی مرتبط منتشر می‌شود، آنچه می‌بینید، تیزر این برنامه است.

کد خبر: ۱۴۴۵۰۷
۱۴:۱۲ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۱

رکن سه قائمی

 

دیدارنیوز ـ اسفندیار عبداللهی: قربانعلی قائمی، دومین مهمان برنامه «رکن سه» در استودیو دیدار بود که به جایگاه احزاب در ایران و بی توجهی حاکمیت نسبت به آنها پرداخت.

قائمی به عنوان یک فعال تشکیلاتی با انتقاد شدید نسبت به دخالت دولت ها در امور احزاب، معتقد است قانون، جایگاه خوبی برای احزاب قائل شده، اما دولت‌ها نقش شورای نگهبان را در تایید و رد صلاحیت موسسین و موثرین احزاب ایفا می‌کنند.

عضو پیشین احزاب اعتماد ملی و جمهوریت گفت: حاکمیت گوش شنوایی ندارد و فقط آنچه را که دوست دارد می‌شنود. آنچه می‌بینید تیزر گفت‌وگوی دیدارنیوز با قربانعلی قائمی است.

 

تیزر دومین  برنامه  رکن  سه  را  اینجا  ببینید



اولین برنامه رکن سه را اینجا ببینید 


 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی