تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
سطوح و سرعت بالای اینترنت برای مردم چه شد؟

وزیر علوم: اساتید به سطوح و سرعت بالای اینترنت نیاز دارند!

در شرایطی که فعالان حوزه اینترنت به شدت از اینترنت طبقاتی یا باز در دولت رئیسی انتقاد کرده‌اند، اما محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم دولت سیزدهم که چندی پیش از طرح جنجالی راه‌اندازی دفتر نیروهای مسلح در دانشگاه‌ها خبر داده بود، می‌گوید اساتید دانشگاه‌ها به دلیل کار‌های تحقیقاتی به سطوح و سرعت بالای اینترنت نیاز دارند.

کد خبر: ۱۴۴۴۸۴
۱۰:۰۰ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۱

وزیر علوم: اساتید دانشگاه‌ها به اینترنت پرسرعت نیاز دارند

دیدارنیوز: وزیر علوم، تحقیقات وفناوری گفت: اساتید دانشگاه‌ها به دلیل کار‌های تحقیقاتی و پژوهشی به سطوح و سرعت بالای اینترنت نیاز دارند.

محمدعلی زلفی گل، در گفتگو با تسنیم درباره موضوع اینترنت باز برای اساتید و نامه معاون امور مجلس این وزارت خانه به روسای دانشگاه‌ها در این زمینه اظهار داشت: اساتید دانشگاه‌ها به دلیل کار‌های تحقیقاتی و پژوهشی به سطوح و سرعت بالای اینترنت نیاز دارند.

وی افزود: هماهنگی با وزارت ارتباطات انجام شده تا دسترسی ویژه‌ای به اساتید برای کار‌های تحقیقاتی، پژوهشی و آموزشی قائل شوند.

وزیرعلوم ضمن تکذیب اخلال در سرعت اینترنت اساتید گفت: موضوع اصلی در این زمینه سرعت بالاتر و امکانات به اساتید برای دسترسی بهتر به پایگاه‌های علمی است.

هفته گذشته، معاون حقوقی وزارت علوم از روسای دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها خواست لیست اعضای هیئت علمی خود را برای دسترسی به اینترنت باز به این معاونت ارسال کنند. پیش از این نمایندگان مجلس از اجرای آزمایشی طرح اینترنت بدون فیلتر برای اساتید خبر داده بودند.

به گزارش دیدارنیوز، اینترنت باز یا همان طبقاتی در دولت سیزدهم با انتقادهای شدید و فراوان فعالان این حوزه مواجه شده است.

مطلب مرتبط:

اینترنت باز یا طبقاتی؛ اینترنت بدون فیلتر نصیب استادان شد!

مخالفت صریح با اینترنت طبقاتی/ اسلامی: دسترسی آزاد را مطالبه کردیم

اینترنت طبقاتی نداریم!

وزیر ارتباطات: اختلالات جزیی در اینترنت رفع شده! +ویدیو

چطور «اینترنت» را از دسترس ما خارج می‌کنند؟

طالبی: مسئولان همه را «طفل» فرض کرده‌اند؛ «اینترنت اسلامی» بی‌معنا است

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی