تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
وزیر ارتباطات اعلام کرد

اینترنت طبقاتی نداریم!

در شرایطی که این روزها صحبت از محدودیت بیشتر اینترنت در دولت سیزدهم و اینترنت طبقاتی است، وزیر ارتباطات گفته چیزی به اسم اینترنت طبقاتی نداریم.

کد خبر: ۱۴۳۰۰۰
۱۲:۲۷ - ۱۴ دی ۱۴۰۱

اینترنت طبقاتی نداریم!

دیدارنیوز: وزیر ارتباطات فناوری و اطلاعات گفت: چیزی به اسم اینترنت طبقاتی نداریم، برای ما همه مردم خاص هستند.

عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره آخرین روند توسعه و پیشرفت پروژه فیبرنوری در جمع خبرنگاران گفت: پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها طبق روال جلو می‌رود. بیش از دو میلیون پوشش ایجاد شده است و از رسانه ملی می‌خواهیم شیرینی این سرعت بالا در شهر‌های مختلف را به مردم بگوید و تبلیغ کنید. در حال حاضر از این دو میلیون ظرفیت، فقط ۳۰۰ هزار ظرفیت در حال استفاده است.

وی درباره اینترنت طبقاتی در کشور گفت: ما چیزی به اسم اینترنت طبقاتی نداریم، برای ما همه مردم خاص هستند. بر اساس مصوبه‌ای که از سال‌ها پیش بوده برای برخی متخصصان مثل فریلنسر‌ها و آزادکار‌ها دسترسی وسیع‌تر دارند، اما چیزی به اسم اینترنت طبقاتی نداریم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی