تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
برخی اعضای سفارت به باکو بازگشتند

فعالیت سفارت آذربایجان در تهران ادامه دارد؟

پس از حمله مسلحانه یک فرد به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران که منجر به کشته شدن یک نفر شد و گفتگوی روسای جمهور دو کشور درباره این حادثه را در پی داشت، شایعاتی درباره خروج کارکنان این سفارت منتشر شده اما یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه گفته فعالیت سفارت باکو در تهران با حضور تعدادی دیپلمات و کارکنان این سفارت کماکان ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۱۴۴۴۰۰
۲۱:۰۱ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۱

فعالیت سفارت آذربایجان در تهران ادامه دارد؟

دیدارنیوز: یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، گفت: فعالیت سفارت جمهوری آذربایجان در تهران با حضور تعدادی دیپلمات و کارکنان این سفارت کماکان ادامه خواهد داشت.

ایسنا نوشت: «این منبع آگاه در وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از انتقال پیکر عضو جان باخته و دو مجروح حادثه سفارت جمهوری آذربایجان در تهران و شماری از کارکنان این سفارت و خانواده‌های آنان به باکو توسط یک پرواز اختصاصی خبر داد.

وی همچنین در مورد فعالیت سفارت آذربایجان در ایران و برخی از اخبار منتشر شده در این ارتباط تصریح کرد: فعالیت سفارت جمهوری آذربایجان در تهران با حضور تعدادی دیپلمات و کارکنان این سفارت کماکان ادامه خواهد داشت.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی