تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ قطر خواستار کاهش تنش‌ها شد/ نگرانی گروسی از درگیری تهران و تل‌آویو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ قطر خواستار کاهش تنش‌ها شد/ نگرانی گروسی از درگیری تهران و تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...
رییس سازمان دامپزشکی کشور مطرح کرد

در انتظار کاهش ۱۵۰ هزار تومانی قیمت گوشت؛ دام خود را به بازار عرضه کنید!

در شرایطی که بحران اقتصادی و افزایش شدید قیمت‌ها در دولت سیزدهم ادامه دارد و قیمت گوشت مانند مسکن و خودرو، ارز و .. هر روز در حال افزایش است، رییس سازمان دامپزشکی کشور از کاهش ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومانی قیمت گوشت با واردات طی هفته آینده خبر داد.

کد خبر: ۱۴۴۳۶۷
۱۳:۰۲ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۱

در انتظار کاهش ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومانی قیمت گوشت!

دیدارنیوز: رییس سازمان دامپزشکی کشور گفت: با واردات گوشت به کشور، طی هفته آینده قیمت گوشت به شدت کاهش پیدا خواهد کرد به طوری که برآورد می‌شود بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان قیمت این محصول کاهش یابد.

محمد آقامیری معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور اظهارداشت: با توجه به تلاطم قیمت گوشت در بازار، طی هفته آتی به مقدار کافی گوشت و دام زنده از مرز‌ها به کشور وارد خواهد شد و قیمت کنونی گوشت به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: به دامدارانی که دام خود را به منظور افزایش قیمت و فروختن با سود بالاتر نگه داشته اند توصیه می‌کنیم هر چه سریعتر دام خود را به بازار عرضه کنند تا با کاهش قیمت گوشت دچار ضرر و زیان مالی نشوند چرا که وزارت جهاد کشاورزی پاسخگوی ضرر و زیان آن‌ها نخواهد بود.

وی اعلام کرد: با واردات گوشت به کشور، طی هفته آینده قیمت گوشت به شدت کاهش پیدا خواهد کرد به طوری که برآورد می‌شود بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزارتومان قیمت آن کاهش یابد.

او درباره صادارت دام و واردات آن بیان کرد: در حال حاضر صادرات گوشت قرمز از کشور صورت نگرفته و صادرات ممنوع است و تولید در بازار داخلی باید عرضه گردد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی