تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ صدای انفجار در اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ صدای انفجار در اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

تصویب کلیات طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس

نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح اصلاح انتخابات مجلس با ۱۴۶ رای موافق و ۵۹ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع موافقت کردند.

کد خبر: ۱۴۴۳۵۲
۱۱:۰۲ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۱

تصویب کلیات طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس

دیدارنیوز: کلیات طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی با موافقت نمایندگان به تصویب رسید.

خانه ملت نوشت: «نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه ۹ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، با کلیات این طرح با ۱۴۶ رأی موافق، ۵۹ رأی مخالف و ۱۶ رأی ممتنع موافقت کردند.

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس درخصوص این طرح اظهار داشت: در سال ۱۳۹۵ مقام معظم رهبری سیاست‌های کلی انتخابات را ابلاغ کردند و از آن سال تاکنون اصلاحات قانون انجام نشده است و قانون فعلی به روال سابق پیش می‌رود.

وی افزود: ما با دولت، پژوهشکده‌های مرتبط و وزارت کشور برای تدوین و ارائه این طرح هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم و جلساتی را برگزار کردیم و نهایتاً این طرح با نظر آن‌ها در مجلس مطرح شد و حالا دولت نیز موافق آن است و به نوعی نظر کارشناسان و مجری را در مورد آن دریافت کرده ایم.

نماینده مردم یزد در مجلس تاکید کرد: تمام مواد این طرح براساس سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری است و اگر صحبت از مقابله با تخلفات انتخاباتی و خرید و فروش رأی می‌شود و یا صحبت از نقش آفرینی احزاب در انتخابات در میان است، براساس سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری مطرح شده است. همچنین اختصاص زمان برای هیات‌های نظارت و اجرایی و رسیدگی به صلاحیت افراد در این طرح طبق سیاست‌های ابلاغی در نظر گرفته شده است.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی