تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

جام اتحادیه پرتغال؛ اولین قهرمانی پورتو با «طارمی»

تیم پورتو در فینال رقابت‌های جام اتحادیه پرتغال به مصاف اسپورتینگ رفت که این بازی را پورتو با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود به پایان رساند تا مهدی طارمی و یارانش اولین جام فصل را کسب کنند.

کد خبر: ۱۴۴۳۳۰
۰۸:۱۲ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۱

جام اتحادیه پرتغال؛ اولین قهرمانی پورتو با «طارمی»

دیدارنیوز: تیم فوتبال پورتو با غلبه بر رقیب قدیمی‌اش، اولین جام فصل را کسب کرد.

فینال رقابت‌های جام اتحادیه فوتبال پرتغال شب گذشته (شنبه) میان تیم‌های پورتو و اسپورتینگ لیسبون برگزار شد که این بازی را پورتو با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود به پایان رساند تا مهدی طارمی و یارانش اولین جام فصل را کسب کنند.

در این بازی که طارمی از ابتدا تا دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم در میدان حضور داشت، پورتو در دقایق ۱۰ و ۸۶ به ترتیب توسط استفان اوستاکویو و ایوان مارکانو به گل رسید. این در حالی بود که اسپورتینگ لیسبون از دقیقه ۷۳ با اخراج پائولینیو ۱۰ نفره به بازی ادامه داد.

پورتو با شکست دادن مدافع عنوان قهرمانی جام اتحادیه پرتغال سرانجام طلسم ناکامی‌هایش در فینال این مسابقات را شکست و در پنجمین حضور خود در مسابقه پایانی، اولین قهرمانی‌اش را کسب کرد.

بنفیکا با هفت قهرمانی، اسپورتینگ لیسبون با چهار قهرمانی و براگا و ویتوریا ستوبال هر کدام با یک قهرمانی در صدر جدول پرافتخارترین تیم‌های جام اتحادیه پرتغال قرار دارند.

پورتو آخرین بار در فصل ۲۰-۲۰۱۹ در فینال جام اتحادیه پرتغال حضور داشت که در آن سال یک بر صفر به براگا باخت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی