تیتر امروز

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

سقوط دو جنگنده هندی؛ یک خلبان جان باخت

در پی سقوط دو جنگنده هندی در ایالت مادیا پرادش در مرکز این کشور، نیروی هوایی هند اعلام کرد که این حادثه منجر به کشته شدن یک خلبان شده است.

کد خبر: ۱۴۴۳۱۶
۱۸:۰۶ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۱

سقوط دو جنگنده هندی؛ یک خلبان جان باخت

دیدارنیوز: نیروی هوایی هند اعلام کرد که دو هواپیمای جت این کشور روز شنبه در ایالت مادیا پرادش در مرکز این کشور سقوط کردند و در پی این حادثه یک خلبان هم جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، این حادثه در نزدیکی گوالیور در ایالت مادیا پرداش رخ داده و طی آن دو جنگنده سوخو ۳۰ و میراژ ۲۰۰۰ سقوط کرده‌اند.

نیروی هوایی هند در حساب توییتری خود اعلام کرد که این هواپیما‌ها در یک ماموریت آموزشی عملیاتی معمول بوده‌اند که این حادثه رخ داده است. مقام‌های هندی همچنین افزوده‌اند که تحقیقات برای بررسی علت این حادثه همچنان ادامه دارد.

تصاویر منتشر شده از محل سقوط نشان می‌دهد که دود سیاه و شعله‌های آتش از بقایای هواپیما‌ها بلند شده است.

آدارش کتیار، از مقام‌های پلیس محلی به آسوشیتدپرس گفته که دو خلبان دیگر به سلامت توانسته‌اند از هواپیما خارج شوند و از این حادثه جان سالم به در برده‌اند. او همچنین گفته که هنوز مشخص نیست که آیا هواپیما‌ها با هم برخورد کرده‌اند یا خیر.

به گفته مقام‌های محلی، تلاش‌ها برای امداد و نجات خلبانان از همان ابتدای وقوع حادثه انجام شده و مصدومان بلافاصله به بیمارستان و مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی