تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

سازمان ملل حمله به سفارت آذربایجان را محکوم کرد

استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد حمله روز جمعه به سفارت آذربایجان در ایران را محکوم کرد و گفت که مسئولین این حادثه باید مجازات شوند.

کد خبر: ۱۴۴۲۹۶
۱۲:۲۱ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۱

سازمان ملل حمله به سفارت آذربایجان را محکوم کرد

دیدارنیوز: سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد ضمن محکوم کردن حمله به سفارت آذربایجان در ایران گفت: «مقام‌های ایرانی به سرعت تحقیقات را آغاز کرده‌اند و امیدواریم که عامل و یا عوامل این حمله مجازات شود.»

"استفان دوجاریک"، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد در نشستی خبری خود درباره حمله به سفارت آذربایجان در ایران گفت: سازمان ملل حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در ایران را محکوم می‌کند و مسئولین این حادثه باید مجازات شوند.

وی همچنین گفت: ما به خانواده آن مرحوم تسلیت می‌گوییم و برای مجروحان شفای عاجل آرزو می‌کنیم. حمله به نمایندگی‌های دیپلماتیک طبق قوانین حقوق بین‌الملل اکیدا ممنوع است.

دوجاریک اظهار کرد: «ما همچنین متذکر می‌شویم که مقام‌های ایرانی به سرعت تحقیقات را آغاز کرده‌اند و امیدواریم که عامل و یا عوامل این حمله مجازات شود.»

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی