تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

درگیری فیزیکی عجیب جهانبخش در لیگ هلند +ویدیو

در نیمه اول دیدار حساس فاینورد و آژاکس، جهانبخش، کاپیتان تیم ملی کشورمان پس از خطایی که یوری تیمبر روی او مرتکب شد، با عصبانیت به سمت بازیکن آژاکس رفت و ضربه سری به او زد که نقش بر زمین شد و داور به هر دو بازیکن کارت زرد داد.

کد خبر: ۱۴۴۰۱۱
۲۰:۵۵ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۱

درگیری فیزیکی عجیب جهانبخش در لیگ هلند +ویدیو

دیدارنیوز: صدرنشین لیگ هلند در بازی خانگی برابر آژاکس متوقف شد.

عصر امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال هلند (اردویژه) رویارویی تیم‌های فاینورد و آژاکس با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید. ایگور پایکاسو در دقیقه ۳۴ گل نخست این بازی را برای فاینورد میزبان زد. گل تساوی آژاکس هم در دقیقه ۷۱ توسط کلاوسن رقم خورد.

علیرضا جهانبخش در این مسابقه ۸۱ دقیقه در ترکیب فاینورد بازی کرد و سپس تعویض شد.

در جدول رده‌بندی ۱۸ تیمی اردویژه هلند فاینورد با ۳۸ امتیاز است. آژاکس ۳۳ امتیازی نیز رده پنجم را در اختیار دارد.

به گزارش دیدارنیوز، در نیمه اول این دیدار حساس، جهانبخش، کاپیتان تیم ملی کشورمان پس از خطایی که یوری تیمبر روی او مرتکب شد، با عصبانیت به سمت بازیکن آژاکس رفت و ضربه سری به او زد که نقش بر زمین شد و داور به هر دو بازیکن کارت زرد داد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی