تیتر امروز

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

هشدار سطح زرد برای جزایر هرمزگان

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان با اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد برای جزایر این استان، از نفوذ سامانه بارشی در استان و بارش باران در شماری از جزایر از جمله قشم، لاوان، سیری، ابوموسی و تنب بزرگ خبر داد.

کد خبر: ۱۴۳۹۹۹
۱۷:۳۶ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۱

هشدار سطح زرد برای جزایر هرمزگان

دیدارنیوز: مجتبی حمزه‌نژاد در گفتگو با تسنیم اظهار داشت: براساس نقشه‌های هواشناسی از فردا سوم بهمن‌ماه تا پایان روز جمعه هفتم بهمن شاهد فعالیت یک سامانه بارشی در سطح جزایر خلیج فارس، مناطق ساحلی، دریایی و برخی از مناطق غربی و شرق استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در همین راستا نیز هشدار هواشناسی سطح زرد صادر شده، خاطرنشان کرد: افزایش لحظه‌ای سرعت باد، احتمال آبگرفتگی موقتی معابر عمومی، افزایش ارتفاع موج و بارش باران در مناطق ساحلی و جزایر خلیج فارس از اثرات این مخاطره است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان هرمزگان با اشاره به کاهش دما در جزایر و دیگر نقاط هرمزگان در روز‌های پیش‌رو، بیان کرد: احتمال بارش پراکنده برای جزیره قشم برای روز پنجشنبه هفته جاری پیش‌بینی می‌شود.

حمزه‌نژاد تاکید کرد: با توجه به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد، دستگاه‌های امدادرسان باید برای رویارویی با هر شرایط احتمالی از جمله آبگرفتگی معابر و به‌کارگیری تمهیدات لازم برای تردد ایمن شناور‌ها آماده باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی