تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
بعد از نتایج ضعیف، کمیته انضباطی هم جنوبی‌ها را حذف کرد

روزهای سیاه نفت مسجدسلیمان

بعد از نتایج ضعیف در لیگ برتر فصل جاری و قعرنشینی در جدول، نفت مسجدسلیمان با حکم کمیته انضباطی از رقابت‌های جام حذفی کنار گذاشته شد تا بحران جدیدی برای جنوبی‌ها رقم بخورد.

کد خبر: ۱۴۳۹۸۰
۱۳:۰۹ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۱

روزهای سیاه نفت مسجدسلیمان

دیدارنیوز: نفت مسجدسلیمان با رأی کمیته انضباطی از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفت.

در یکی از دیدار‌های مهم و البته جذاب مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تیم نفت مسجدسلیمان در انزلی به مصاف ملوان رفت و شاگردان ابراهیم اشکش برخلاف روند ناامیدکننده خود در لیگ برتر موفق شدند در جام حذفی نمایشی فوق‌العاده از خود نشان بدهند و با نتیجه ۳ بر یک برابر ملوان به پیروزی رسیدند تا یکی از تیم‌های پرافتخار جام حذفی در گام نخست از گردونه رقابت‌ها کنار برود و نفتی‌ها به جمع ۱۶ تیم برتر رقابت‌ها صعود کنند.

علی کیانی‌فر، هافبک سابق استقلال خوزستان چهره خبرساز مسابقه ملوان بندرانزلی و نفت مسجدسلیمان بود. کیانی‌فر سال گذشته در جام حذفی در لباس آبی‌های اهوازی کارت قرمز گرفته بود و حق حضور در ترکیب نفت را نداشت، اما عدم پیگیری مسئولان باشگاه نفت باعث شد تا کیانی‌فر در ترکیب تیمش برابر ملوان به میدان برود و حضور غیرقانونی این هافبک باتجربه باعث شد تا گمانه‌زنی‌ها درباره حذف احتمالی نفت مسجدسلیمان آغاز شود.

مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان مدعی شدند که در این زمینه مقصر مسئولان سازمان لیگ هستند، اما روابط عمومی سازمان لیگ پیش از آغاز مرحله یک‌شانزدهم نهایی اسامی بازیکنان محروم را اعلام کرده بود که نام علی کیانی‌فر در آن فهرست به چشم می‌خورد تا عملاً مدیران باشگاه نفت راهی جز پذیرش حقیقت نداشته باشند و ادله آن‌ها برای جلوگیری از تغییر نتیجه بازی بر علیه تیم‌شان بی‌ثمر بود.

باخت انضباطی، حذف از گردونه رقابت‌ها و ۵۱ میلیون جریمه

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال براساس ادله و شواهد ارائه شده تشکیل جلسه داد و در نهایت دقایقی قبل رأی صادره از سوی این کمیته روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت. در رأی صادره آمده است: «با توجه به مجموعه اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به شکایت شاکی پاسخ استعلام به عمل آمده از سازمان لیگ که بیانگر محرومیت بازیکن مورد شکایت در بازی دو تیم ملوان بندر انزلی و باشگاه نفت مسجدسلیمان و ابلاغ موضوع در جلسه هماهنگی این بازی توسط مسئول برگزاری مسابقه به مدیر تیم نفت مسجدسلیمان می‌باشد و نظر به اینکه بر اساس بند ۳ ماده ۸۴ مقررات انضباطی مسئولیت نهایی و اصلی مربوط به مراقبت از بازیکن محروم بر عهده باشگاه است.».

باشگاه نفت مسجدسلیمان در پرونده حضور غیرقانونی علی کیانی‌فر مقصر شناخته شده، به طوری‌که کمیته انضباطی اعلام کرده است: «بازی بازیکن محروم مذکور در بازی مورد نظر از مصادیق استفاده از بازیکن غیر مجاز محسوب می‌شود و مستند به ماده ۶۱ و ۸۴ مقررات انضباطی زمان بازنده اعلام نمودن تیم نفت مسجدسلیمان با نتیجه ۳ بر صفر باشگاه این تیم نیز به پرداخت مبلغ ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود».

مدیران باشگاه نفت البته براساس قانون یک هفته فرصت دارند که به رأی صادره اعتراض کنند، اما با توجه به ادله ارائه شده، بعید به نظر می‌رسد که رأی صادره تغییر کند و باید ملوان را جزو ۱۶ تیم برتر جام حذفی دانست و شاگردان مازیار زارع حالا فرصت دارند که به ماجراجویی خود در فصل جدید جام حذفی ادامه بدهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی