تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

پرونده تعرض به ۱۵ نوجوان؛ مسئولان ورزش خراسان رضوی احضار شدند

با دستور دادستان، مسئولان اداره ورزش استان خراسا‌ن رضوی برای ارائه توضیحات پیرامون اذیت و آزار ۱۵ نفر بازیکن نوجوان یک باشگاه فوتبال در مشهد در مرجع قضایی حاضر خواهند شد.

کد خبر: ۱۴۳۹۶۴
۱۰:۵۳ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۱

پرونده تعرض؛ مسئولان ورزش خراسان رضوی احضار شدند

دیدارنیوز: طی چند روز گذشته خبری در فضای مجازی مبنی بر اذیت و آزار ۱۵ نفر بازیکنان نوجوان یک باشگاه فوتبال در مشهد منتشر شده است.

براساس پیگیری‌ها جمعی از خانواده‌های نوجوانان شکایتی مبنی بر اذیت و آزار فرزندانشان به اداره ورزش و جوانان استان اعلام کرده‌اند که این شکایت در اداره ورزش و جوانان استان در حال بررسی است.

با دستور دادستان، مسئولان اداره ورزش استان برای ارائه توضیحات پیرامون این موضوع در مرجع قضایی حاضر خواهند شد و امروز در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد جلسه‌ای در خصوص این موضوع برگزار می‌شود.

طبق پیگیری‌ها تا‌کنون شکایتی در دادستانی استان در ارتباط با این موضوع ثبت نشده و قاعدتا در صورت اعلام هرگونه شکایتی موضوع در دستور کاری این دادسرا قرار خواهد گرفت.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی