تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

عربستان: با ایران تماس‌هایی برقرار کرده‌ایم

فیصل بن فرحان آل سعود، وزیر خارجه عربستان سعودی با بیان اینکه گفتگو با ایران بهترین راه برای حل‌وفصل اختلافات در منطقه است و مسیر‌هایی برای توافق با ایران وجود دارد، اظهار داشت: ما با ایران تماس‌هایی برقرار کرده‌ایم و در تلاش هستیم تا راه‌هایی برای گفتگو ایجاد کنیم.

کد خبر: ۱۴۳۷۵۲
۱۹:۴۶ - ۲۷ دی ۱۴۰۱

عربستان: مسیر‌هایی برای توافق با ایران وجود دارد

دیدارنیوز: وزیر خارجه عربستان سعودی عنوان کرد که این کشور به دنبال راه‌هایی برای گفتگو و تعامل با ایران است.

به نقل از العربیه، فیصل بن فرحان آل سعود، روز سه‌شنبه در گفت‌وگویی در کنفرانس سیاست جهانی در ابوظبی عنوان کرد: گفتگو با ایران بهترین راه برای حل‌وفصل اختلافات در منطقه است. مسیر‌هایی برای توافق با ایران وجود دارد. ما با ایران تماس‌هایی برقرار کرده‌ایم و در تلاش هستیم تا راه‌هایی برای گفتگو ایجاد کنیم.

بیزینس اینسایدر همچنین به نقل از وزیر خارجه عربستان سعودی نوشت که وی در پاسخ به سوالی منبی بر دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای عنوان کرده است: اگر ایران به تسلیحات هسته‌ای کاربردی دست بیابد، مشخص نیست چه اتفاقاتی رخ بدهد. ما در فضای خطرناکی در منطقه هستیم. می‌توان انتظار داشت که کشور‌های منطقه‌ای به دنبال راه‌هایی برای تضمین امنیت خود بگردند.

ادعای تلاش ایران برای دستیابی به تسلیحات هسته‌ای درحالی تکرار می‌شود که مقامات ایران بار‌ها تاکید کرده‌اند تولید و به کارگیری تسلیحات هسته‌ای، جایی در دکترین دفاعی ایران ندارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی