تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

سیل و آبگرفتگی در ۴ استان جنوبی

صادق محمودی، سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به وقوع سیل و آبگرفتگی در چهار استان جنوبی کشور اشاره کرد و گفت: تا ساعت هفت صبح امروز (سه شنبه) چهار استان خوزستان، فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد درگیر بارش شدید باران بودند که در دو استان فارس و بوشهر نیاز به خدمات امدادی درپی وقوع سیل و آبگرفتگی وجود داشت و امدادگران وارد عمل شده‌اند.

کد خبر: ۱۴۳۷۰۳
۰۹:۳۷ - ۲۷ دی ۱۴۰۱

سیل و آبگرفتگی در ۴ استان جنوبی

دیدارنیوز: سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۲۶ هزار و ۳۹۰ نفر در پی حوادث ناشی از بارش برف و باران و کاهش دما خبر داد.

صادق محمودی در گفتگو با ایسنا در تشریح گزارش اقدامات امدادگران جمعیت هلال احمر درپی کاهش دما و بارندگی‌های اخیر گفت: از ۱۸ دی ماه تا ساعت هفت صبح امروز ٢٧دی ماه ۳۱ استان کشور تحت تاثیر پدیده‌های جوی قرار داشتند که در این میان در ۳۶۴ منطقه شامل ١٣٩محور، ٣٦ شهر، ١٥٩روستا و ٣٠منطقه عشایرنشین در ۱۸۸ شهرستان از ۲۹ استان کشور عملیات امدادی انجام شد.

وی با بیان اینکه امدادگران تنها در دو استان سمنان و قم عملیات امدادی نداشتند، گفت: در مجموع این ماموریت‌ها در این مدت به ۲۶ هزار و ۳۹۰ نفر امدادرسانی شده و ۳۸۴۱ نفر اسکان اضطراری داده شدند. ۴۲ نفر نیز به مناطق امن منتقل شده و ۴۷ نفر نیز با توجه به نیاز به خدمات درمانی به مراکز درمانی انتقال داده شدند. متاسفانه سه نفر شامل دو خانم به دلیل وقوع سیل در فسا و یک آقا به دلیل ریزش آوار در منوجان نیز جان خود را از دست دادند.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۱۱۵۶ دستگاه خودروی سواری نیز از برف رهاسازی شده است، گفت: از ۱۲۲ واحد مسکونی عملیات تخلیه آب انجام شد و اقلامی، چون چادر، پتو، موکت، والور، بسته غذایی و ... نیز در میان حادثه‌دیدگان توزیع شد.

به گفته محمودی دو هزار و ۳۶۷ امدادگر سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر در ۶۴۱ تیم امدادی در این ماموریت‌ها مشارکت داشتند و علاوه بر آن امدادگران این سازمان در طرح زمستانی در جاده‌ها نیز در پایگاه‌های ثابت و سیار مستقرند.

وی به وقوع سیل و آبگرفتگی در چهار استان جنوبی کشور نیز اشاره کرد و گفت: تا ساعت هفت صبح امروز چهار استان خوزستان، فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد درگیر بارش شدید باران بودند که در دو استان فارس و بوشهر نیاز به خدمات امدادی درپی وقوع سیل و آبگرفتگی وجود داشت و امدادگران وارد عمل شده‌اند.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اافزود: در همین راستا نیز عملیات امداد و نجات در شهرستان‌های شیراز، کازرون، اقلید، بوشهر و دشتستان آغاز شده و محور فیروزآباد - جم در استان فارس نیز به دلیل ریزش کوه مسدود شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی