تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
دیدار معوقه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال

توقف تیم قلعه‌نویی در اراک به سود مدعیان

تساوی امروز (دوشنبه) شاگردان قلعه‌نویی مقابل آلومینیوم بیشتر به نفع سپاهان و استقلال بود، چون گل‌گهر در صورت پیروزی مقابل آلومینیوم می‌توانست ۳۰ امتیازی شود و فاصله‌اش با این دو تیم را به ۲ امتیاز برسد.

کد خبر: ۱۴۳۶۸۰
۱۷:۰۶ - ۲۶ دی ۱۴۰۱

توقف قلعه‌نویی در اراک به سود مدعیان

دیدارنیوز: تیم فوتبال گل‌گهر در دیدار معوقه خود از هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر مقابل آلومینیوم به تساوی رسید.

تیم‌های آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان در دیداری معوقه از هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون خاتمه یافت.

گل‌گهر با توقف در اراک ۲۸ امتیازی شد و جای سپاهان را در رتبه دوم گرفت، آلومینیوم هم با ۲۰ امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار گرفت. تساوی شاگردان قلعه‌نویی مقابل آلومینیوم بیشتر به نفع سپاهان و استقلال بود، چون گل‌گهر در صورت پیروزی مقابل آلومینیوم می‌توانست ۳۰ امتیازی شود و فاصله‌اش با این دو تیم را به ۲ امتیاز برسد.

داوری این دیدار برعهده پیام حیدری بود که آرمین سهرابیان و علی‌اصغر عاشوری از گل‌گهر سیرجان و مهران موسوی از آلومینیوم را با کارت زرد جریمه کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی