تیتر امروز

حسین بیش از شرارت یزید؛ قربانی کسانی شد که گرفتار حماقت بودند، از آنجا زخم‌های بیشتری خورد/ حسین از حق اعتراض به حاکم اسلامی و حق انتخاب دفاع می‌کند
در سی‌وهفتمین برنامه دیدار اندیشه با ناصر مهدوی مطرح شد:

حسین بیش از شرارت یزید؛ قربانی کسانی شد که گرفتار حماقت بودند، از آنجا زخم‌های بیشتری خورد/ حسین از حق اعتراض به حاکم اسلامی و حق انتخاب دفاع می‌کند

در سی‌وهفتمین برنامه دیدار اندیشه که مقارن با روز عاشورا منتشر می‌شود با ناصر مهدوی با موضوع "حسین؛ منادی زندگی انسانی" گفتگو کردیم.
ترامپ: هفته آینده با ایران توافق می‌کنیم!/ تقاضای خانه احزاب برای اعلام عفو عمومی/ آیا مکانیزم ماشه فعال می‌شود؟
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ترامپ: هفته آینده با ایران توافق می‌کنیم!/ تقاضای خانه احزاب برای اعلام عفو عمومی/ آیا مکانیزم ماشه فعال می‌شود؟

این صد و پنجمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
علی نیکجو: مردم برای آرامش به حمایت حاکمان نیاز دارند نه «یوگا» / به کودکان یاد دهید از ترس‌هایشان حرف بزنند/ از این پیچ خطرناک عبور می‌کنیم اگر ...
بررسی تاثیرات جنگ بر روح و روان انسان‌ها در گفت‌و‌گو با یک روان درمانگر:

علی نیکجو: مردم برای آرامش به حمایت حاکمان نیاز دارند نه «یوگا» / به کودکان یاد دهید از ترس‌هایشان حرف بزنند/ از این پیچ خطرناک عبور می‌کنیم اگر ...

در پنجمین برنامه از سری برنامه های تیتر بررسی تاثیرات جنگ بر روح و روان انسان ها با دکتر علی نیکجو، روان درمانگر مطرح کردیم. او معتقد است: صدا و سیما و اینترنشنال به عنوان دو ابرمدیا، آسیب بزرگی...
یکی از مخاطبان دیدار در گفتگو با این رسانه اعلام کرد:

"تیپاکس" امانتدار خوبی نیست/ کسی به شکایت من اهمیتی نداد

"دوم آذرماه سالجاری بسته‌ای که قرار بود از ورامین به بوشهر برسد پس از گذشت ۱۰ روز با بدترین شکل به دست مشتری رسید"؛ این جمله یکی از مشتریان تیپاکس است.

کد خبر: ۱۴۳۶۳۹
۱۰:۲۲ - ۲۶ دی ۱۴۰۱


دیدارنیوز: یکی از مخاطبان دیدارنیوز طی تماسی اعلام کرد که "تیپاکس" امانت دار خوبی نیست و هیچ کدام از مسئولان این شرکت هم به شکایت من رسیدگی نکردند.

حالا ماجرا چه بود؛ یکی فردی که شرکت محصولات آرایشی بهداشتی دارد پس از ثبت سفارش مشتری که در استان بوشهر زدگی می‌کند، محصولات خریداری شده را بسته بندی و برای ارسال آن را به تیپاکس تحویل می‌دهد.

اینطور که این فرد تعریف می‌کند، بسته مورد نظر پس از پیگیری زیاد و بعد از ۱۰ روز به بدترین شکل ممکن تحویل مشتری می‌شود، تمام کارتن پاره و آسیب دیده بود.

مخاطب دیدار می‌گوید: از تیپاکس شکایت کردم، اما هیچ نتیجه‌ای نداشت فقط چند روز پس از ثبت شکایت فردی با من تماس گرفت و شرح ماجرا را پرسید و پس از آن دیگر هیچ خبری از این شرکت نشد.

او تاکید می‌کند: از این پس دیگر با این شرکت همکاری نخواهم کرد و تیپاکس باید پاسخگوی این کم کاری خود باشد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
0
خدایی هرچی از این شرکت بی صاحب بگن کمه نمیدونم سرش به کجا وصله وپارتیش کیه که اینقدر پرو و گستاخ ان چند برابر پست پول میگیرن که کار سریع انجام بده دست آخر با بی ادبی تمام زنگ میزنه میگه نیرو نداریم خودت بیا ببر بسته رو.
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
0
0
دقیقا همینطور هست
تیپاکس امانت دار خوبی نیست
از این به بعد به هیچ عنوتن از تبپاکس استفاده نخواهم کرد
به هیچ عنوان
کاربر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
0
0
دوستانی که مثل من با تیپاکس اذیت شدن یا شورای حل اختلاف برید یا 195 زنگ بزنید،من فعلا به 195 زنگ زدم قلبم خیلی درد گرفته بس که حرص خوردم امیدورام در این تیپاکس به زودی تخته بشه با این هجم شکایت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
0
0
بی عرضه ترین مدیرت تیپاکس دار
امروز يکشنبه ۱۵ تير
امروز يکشنبه ۱۵ تير
امروز يکشنبه ۱۵ تير
امروز يکشنبه ۱۵ تير