تیتر امروز

علی بختیار: مجلس هفتم مقصر اصلی شرایط کنونی است/ قیمت گذاری دستوری یعنی فساد، تبعیض و قاچاق/ احمدی نژاد با طرح هدفمندسازی یارانه آسیب جدی به کشور زد
گفت و گوی دیدار در برنامه «تیتر» با نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی

علی بختیار: مجلس هفتم مقصر اصلی شرایط کنونی است/ قیمت گذاری دستوری یعنی فساد، تبعیض و قاچاق/ احمدی نژاد با طرح هدفمندسازی یارانه آسیب جدی به کشور زد

«تیتر» در یکی دیگر از سری برنامه‌های خود و با توجه به اهمیت افزایش قیمت بنزین به سراغ یکی از نمایندگان پیشین مجلس و عضو کمیسیون انرژی رفت تا در مورد قیمت بنزین حقایق را برای مردم بگوید.
شوک تورمی بی‌سابقه بر سفره مردم ایران/ وزارت خارجه: به کدام میز مذاکره برگردیم؟/ هشدار رئیس‌جمهور کلمبیا به ترامپ: پلنگ را بیدار نکنید
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

شوک تورمی بی‌سابقه بر سفره مردم ایران/ وزارت خارجه: به کدام میز مذاکره برگردیم؟/ هشدار رئیس‌جمهور کلمبیا به ترامپ: پلنگ را بیدار نکنید

این صد و سی و هفتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که امروز پنجشنبه ۱۳ آذرماه ۱۴۰۴ با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان

محسن زارعی، رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت ارزیابی مدارک و مستندات و تعیین رتبه قطعی معلمان در قالب طرح رتبه بندی معلمان اظهار کرد: براساس آخرین آمار و گزارش ها، ارزیابان ما ارزیابی نزدیک به ۶۷۰ هزار نفر از همکاران را انجام دادند و کار در جریان است.

کد خبر: ۱۴۳۵۶۲
۰۸:۱۰ - ۲۵ دی ۱۴۰۱

آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان

دیدارنیوز: رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش از ارزیابی پرونده رتبه‌بندی ۶۷۰ هزار نفر از معلمان خبر داد و گفت: مابقی همکاران که به مرور اضافه شدند و بارگذاری مدارک را انجام دادند نیز در دستورکار ارزیابی قرار می‌گیرند و به مرور کار ارزیابی‌شان انجام می‌شود.

محسن زارعی در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ارزیابی مدارک و مستندات و تعیین رتبه قطعی معلمان در قالب طرح رتبه بندی معلمان اظهار کرد: براساس آخرین آمار و گزارش ها، ارزیابان ما ارزیابی نزدیک به ۶۷۰ هزار نفر از همکاران را انجام دادند و کار در جریان است.

وی افزود: مابقی همکاران که به مرور اضافه شدند و بارگذاری مدارک را انجام دادند نیز در دستورکار ارزیابی قرار می‌گیرند و به مرور کار ارزیابی شان انجام می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش پیش از این درباره سیر رتبه‌بندی معلمان و مراحل انجام این کار گفته بود: ارزیابی به صورت تصادفی و کشوری انجام می‌شود و همکاری که ارزیابی انجام می‌دهد پرونده معلمانی به غیر از استان خودش را بررسی می‌کند.

وی افزود: گزارش دلالت‌های رفتاری از سوی مدیران مدارس (مدیران مستقیم) با همکاری مراجعی، چون گروه‌های آموزشی، راهبران آموزشی، شورای معلمان، ستاد‌های تربیتی و انجمن اولیاء و مربیان آماده می‌شود. روند کار اینگونه بوده است که طی دو صورتجلسه، مراجع نظرشان را درباره تک تک معلمان اعلام کرده‌اند که درباره هر شایستگی سطح همکارشان چگونه است. مدیر به نمایندگی از این مراجع، رفتار را به ارزیاب گزارش می‌کند.

زارعی با بیان اینکه استانداردسازی رفتار‌ها را انجام دادیم و برای هر شایستگی، ابعادی و برای هر بُعد، رفتار‌هایی پیش‌بینی شد که مدیر باید می‌سنجید هر همکار در هر بخشی، چه رفتاری بروز داده است گفت: پس از آن، ارزیاب به استناد گزارش مدیر، کار ارزیابی را انجام و با مصادیق شایستگی تطبیق می‌دهد.

وی ادامه داد: مستنداتی که همکاران بارگذاری کردند توسط مدیران صحت سنجی و اصالت مدارک تایید شده است. همکاران ارزیاب به همان اکتفا می‌کنند و صرفا همان مدرک و میزان پوششی که به آن شایستگی می‌دهد را بررسی و تایید می‌کنند. نمره‌ای برای هر شایستگی در قالب کارنامه تولید می‌شود و اعضای هیئت ممیزه به استناد نمره تولید شده، رتبه نهایی را تعیین می‌کنند و اگر مشکلی باشد دوباره به ارزیابی عودت می‌دهند.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش درباره زمان صدور رتبه همه معلمان گفت: ارزیابی هر همکار که انجام شود در کارپوشه هیئت ممیزه قرار می‌گیرد و با توجه به دریافت اطلاعات، به ترتیب انجام می‌شود و کاری نیست که دفعتا انجام و برای همه یک مرتبه حکم صادر شود.

ارسال نظرات
امروز يکشنبه ۱۶ آذر
امروز يکشنبه ۱۶ آذر
امروز يکشنبه ۱۶ آذر
امروز يکشنبه ۱۶ آذر