تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

امتحانات مدارس و دانشگاه‌های مشهد و خراسان رضوی لغو شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی اعلام کرد که تمامی امتحانات مدارس و دانشگاه‌های مشهد و خراسان رضوی تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ لغو شده است،

کد خبر: ۱۴۳۵۳۷
۱۷:۱۱ - ۲۴ دی ۱۴۰۱

امتحانات مدارس و دانشگاه‌های مشهد و خراسان رضوی لغو شد

دیدارنیوز: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: تمام فعالیت‌های آموزشی مدارس و دانشگاه‌های خراسان رضوی تا ۳۰ دی‌ماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد و در این مدت تمامی امتحانات مدارس و دانشگاه‌ها برگزار نخواهد شد.

جواد خدایی، در گفتگو با تسنیم با بیان این مطلب که تمامی امتحانات مدارس و دانشگاه‌های مشهد و خراسان رضوی تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ لغو شده است، اظهار داشت: در پی کاهش دما و برودت شدید هوا و به جهت صرفه‌جویی در مصرف گاز و انرژی، کلیه فعالیت‌های آموزشی مدارس و دانشگاه‌های خراسان رضوی تا پایان هفته (۳۰ دی ماه ۱۴۰۱) به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به ادامه شرایط سرما و کمبود گاز در استان و صرفه جویی در انرژی مقاطع مختلف آموزشی، مدارس و دانشگاه‌ها از روز یکشنبه تا انتهای هفته به صورت غیر حضوری فعالیت خود را ادامه خواهند داد همچنین امتحانات به صورت کامل لغو است و اعلام شده خوابگاه‌های دانشجویی را نیز مدیریت کنند.

خدایی تصریح کرد: فعالیت تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی در روز یکشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ به صورت دورکاری خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد انرژی مقرر شد فعالیت مراکز تجاری از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ فعالیت داشته باشند و از سوخت دوم نیز استفاده کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی