تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

دستگیری ۳ سارق منزل حین سرقت در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری سه سارق منزل حین سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

کد خبر: ۱۴۳۵۲۹
۱۶:۱۲ - ۲۴ دی ۱۴۰۱

  دستگیری ۳ سارق منزل حین سرقت در نهاوند

دیدارنیوز: سرهنگ ذبیح‌الله درویشی در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان نهاوند، بررسی موضوع در دستور کار یگان‌های انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی در این راستا با انجام تاکتیک‌های عملیاتی و به‌کارگیری شگرد‌های خاص پلیسی، همچنین فعال کردن گشت‌های انتظامی و نامحسوس در سطح شهر روز گذشته، سه سارق حرفه‌ای را حین سرقت از منزلی در سطح شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

درویشی تصریح کرد: متهمان پس از مواجهه با مدارک و ادله، به ۱۱ فقره سرقت منزل در مناطق مختلف شهر نهاوند اعتراف کردند و تعدادی لوازم سرقتی و تجهیزات به کار برده شده نیز از آن‌ها کشف شد.

به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی نهاوند، وی در پایان خاطرنشان کرد: پرونده قضایی در این راستا تشکیل شده و سایر اقدامات قانونی در حال پیگیری و انجام است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی