تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:

فعالیت‌های بزرگترین سایت بازسازی دستگاه‌های حفاری در کشور به روز رسانی و شتاب می‌گیرد

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: با توجه به برنامه‌های صنعت نفت در زمینه توسعه میادین نفت و گاز و نقش محوری این شرکت در تحقق این امر، فعالیت‌های بزرگترین سایت بازسازی دستگاه‌های حفاری در کشور به روز رسانی و شتاب می‌گیرد.

کد خبر: ۱۴۳۴۸۹
۰۹:۴۱ - ۲۴ دی ۱۴۰۱

دیدارنیوز _ سرویس‌ خوزستان: حمید رضا گلپایگانی در بازدید از این سایت در طرح مرکزیت شرکت واقع در منطقه سدین در حومه کلانشهر اهواز، افزود: روز آمد سازی و آماده به کار نمودن دکل‌های حفاری و تجهیزات و متعلقات مربوط به آن‌ها و خدمات فنی در پی تاکید و اهتمام وزارت نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برای پاسخگویی به اجرای برنامه‌های حفاری در موقعیت مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور در دستور کار قرار گرفته و با جدیت دنبال می‌شود.

وی گفت: بازسازی و نوسازی و تعمیرات اساسی (اورهال) تجهیزات از ارکان اصلی عملیات حفاری است که می‌بایست با هم افزایی و همیاری مستمر و بیش از پیش مدیریت‌های بازسازی و ارتقاء دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری و نگهداری و تعمیرات (نت) و سایر بخش‌های مرتبط به نحو مطلوب حاصل گردد.

گلپایگانی با بیان اینکه همه دستگاه‌های حفاری ناوگان شرکت نیاز به روز آمد سازی دارند، اظهار کرد: در این ارتباط نیاز به برنامه ریزی، جدول زمان بندی و هماهنگی بخش‌های عملیاتی و پشتیبانی و کار جهادی است تا پس از بررسی کارشناسی و بازرسی فنی و نیاز سنجی دستگاه حفاری در موقعیت استقرار و تهیه گزارش مستدل، نسبت به تدارک کالا و قطعات و تجهیزات اقدام و به محض انتقال دکل به سایت، مراحل بازسازی در کارگاه‌های فنی آغاز و بدون وقفه و در نزدیکترین زمان ممکن در چارچوب استاندارد‌های تعریف شده انجام و دستگاه برای استقرار در موقعیت‌های عملیاتی آماده شود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در همین حال اصلاح ساختار سازمانی و فرآیند کار مدیریت بازسازی و ارتقاء دستگاه و تجهیزات حفاری در جهت چابک سازی و استفاده از خدمات برون سپاری را یادآور شد و افزود: با توجه به مساحت ۹ هکتاری سایت و امکانات و تجهیزات لازم برای بازسازی همزمان چهار دستگاه حفاری، لازم است از ظرفیت کامل آن بهره برداری و بازسازی همانند ایمنی در همه جا و همه حال به عنوان جزء لاینفک کار تلقی گردد.

گلپایگانی در این بازدید که معاونان مدیرعامل در عملیات حفاری، فنی و مهندسی، مدیریت نت، معاون مدیریت خدمات، روسای حراست و روابط عمومی و شماری از کارشناسان بخش‌های عملیات و خدمات فنی حضور داشتند، از بخش‌ها و کارگاه‌های مختلف و دکل‌های در حال بازسازی در سایت بازدید و در گفت و گوی صمیمی با کارکنان از زحمات آنان قدردانی کرد.

در جریان این بازدید سردار اسدالهی مدیر بازی‌ای و ارتقاء دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری با این توضیح که در این مجموعه دو سوله در ابعاد ۴۰ در ۲۰ و ۵۰ در ۲۴ متر مربع با ارتفاع ۱۰ و ۱۲ متر ساخته شده که یکی مربوط به سند بلاست و رنگ‌آمیزی و سوله دوم برای بازسازی دکل اختصاص یافته است، گفت: بازسازی کامل دستگاه‌های حفاری شامل سازه، مخازن سیال، مخازن آب، تجهیزات مکانیک شامل دراورکس، پمپ‌های سیال، ژنراتورها، سیستم بالابری، تجهیزات برق شامل تراکشن موتورها، الکتروموتور‌ها و اتاق کنترل برق (SCR) و تجهیزات الکترونیک و ابزار دقیق می‌شود.

وی با بیان اینکه به موازات تعمیرات اساسی و بازسازی دکل‌های حفاری در بخش خدمات فنی نیز بازسازی سایر تجهیزات از جمله دستگاه تراک سیمانزنی و اسید زنی و لوله مغزی سیار صورت می‌پذیرد، افزود: هم اکنون دکل‌های حفاری ۲۸، ۶۷، ۲۰، ۷۰، ۸۲، ۴۲، ۳۶ در مراحل تعمیرات اساسی و بازسازی قرار دارند که بازسازی ۶۱ و ۲۰ به اتمام رسیده و آماده به کار است و دکل ۴۸ در مرحله آماده سازی نهایی می‌باشد.

مدیرعامل و همراهان در ادامه از انبار‌های پشتیبانی اماکن خدمات اداری در کارگاه شماره یک (شهید سالاری) بازدید به عمل آورد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی