تیتر امروز

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!
«دیدارنیوز» در‌ گفت‌وگو با «مصیب نعیمی» بررسی می‌کند:

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!

یک دیپلمات درگفت‌وگو با دیدار معتقد است شاید زمان استقلال کشور فلسطین مشخص نباشد ولی روند آن سرعت بیشتری گرفته است.

استقلال - تراکتور؛ خداحافظی با یک مدعی

تاکنون در مرحله یک شانزدهم‌ نهایی این دوره هیچ تیم مطرحی حذف نشده و از جمع ۹ تیم اول لیگ همه در مرحله بعد حاضر خواهند بود، ولی باید از بین دو تیم مدعی استقلال و تراکتور یک تیم از گردونه رقابت‌ها حذف شود.

کد خبر: ۱۴۳۴۲۹
۲۱:۳۴ - ۲۱ دی ۱۴۰۱

استقلال - تراکتور؛ خداحافظی با یک مدعی

دیدارنیوز: در حساس‌ترین بازی مرحله یک شانزدهم نهایی، تراکتور مهمان استقلال تهران است.

از مرحله یک شانزدهم نهایی جام‌حذفی و با ورود تیم‌های لیگ برتری به این مسابقات، این جام به صورت جدی‌تری پیگیری می‌شود. در حساس‌ترین بازی این مرحله، استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور تبریز است. این مسابقه باز هم بدون تماشاگر خواهد بود و روز ۲۲ دی از ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

تراکتور آخرین تیم پیروز برابر استقلال

استقلال با ۷ قهرمانی پرافتخارترین تیم تاریخ جام‌حذفی است. تراکتور هم با ۲ قهرمانی و در مجموع ۵ بار حضور در فینال یکی از تیم‌های صاحب عنوان ادوار این مسابقات است. این ۲ تیم ۲ بار قبلاً در جام‌حذفی با هم دیدار داشته‌اند. یک بار در نیمه‌نهایی سال ۹۴، در تبریز، تراکتور با نتیجه ۲ بر یک مغلوب استقلال شد. یک مرتبه دیگر هم در فینال جام‌حذفی فصل ۹۹-۱۳۹۸ تراکتور با نتیجه ۳-۲ استقلال را مغلوب کرد که این تنها شکست در جریان بازی آبی‌پوشان در ۱۹ بازی قبلی در جام حذفی بوده است.

هر دو تیم آمار بسیار خوبی در مراحل ابتدایی جام‌حذفی دارند. استقلال آخرین بار در سال ۸۸ در این مرحله در ضربات پنالتی توسط مس رفسنجان حذف شد. تراکتور هم در ۱۵ دوره اخیر فقط یک بار موفق به صعود به یک هشتم‌نهایی جام حذفی نشده که در سال ۹۷، که در ضربات پنالتی مغلوب صنعت نفت آبادان شد.

تاکنون در مرحله یک شانزدهم‌نهایی این دوره هیچ تیم مطرحی حذف نشده و از جمع ۹ تیم اول لیگ همه در مرحله بعد حاضر خواهند بود، ولی باید از بین دو تیم مدعی استقلال و تراکتور یک تیم از گردونه رقابت‌ها حذف شود.

ملاقات پس از ۶ روز

این دو تیم در شرایطی در جام حذفی با هم دیدار می‌کنند که هفته گذشته در لیگ با هم روبه‌رو شدند و تراکتور موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر بر حریف غلبه کند. این باخت برای استقلال گران تمام شد و این تیم نیم فصل اول را در رده چهارم به پایان رساند و حالا استقلال فرصت خوبی برای انتقام دارد، ولی در صورت ناکامی شرایط این تیم بحرانی خواهد شد.

غایبان پرتعداد استقلال در تقابل دو تیم در لیگ به این تیم ضربه سنگینی وارد کرد. محمد محبی، در تقابل دو تیم در لیگ به خاطر آسیب‌دیدگی از زمین خارج شد و در طول هفته در تمرینات شرکت نکرد، ولی ظاهراً شرایط بازی را پیدا کرده است. آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی، عارف غلامی و محمدحسین مرادمند دیگر مصدومان استقلال در این بازی هستند. محمد عباس‌زاده آقای گل لیگ که در تقابل دو تیم در لیگ محروم بود در این بازی هم به خاطر مصدومیت غایب است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی