تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

بازدید رییس کل بازرسی خوزستان از گروه ملی صنعتی فولاد ایران

رئیس کل بازرسی و معاون نظارت و بازرسی اداره کل بازرسی ویژه خوزستان با حضور در مجموعه گروه ملی صنعتی فولاد، ضمن ملاقات با مدیرعامل شرکت و تنی چند از معاونین و مدیران، در خصوص روند جاری شرکت به گفتگو پرداختند.

کد خبر: ۱۴۳۳۴۸
۰۸:۰۷ - ۲۱ دی ۱۴۰۱

دیدارنیوز _ سرویس‌ خوزستان: روز دوشنبه ۱۹ دیماه آقای آقاجری رئیس کل بازرسی و دکتر دژمان معاون نظارت و بازرسی اداره کل بازرسی ویژه استان خوزستان با حضور در مجموعه گروه ملی صنعتی فولاد، ضمن ملاقات با دکتر محمدی مدیرعامل شرکت و تنی چند از معاونین و مدیران، در خصوص روند جاری شرکت به گفتگو پرداختند.

در این دیدار آقای آقاجری با اشاره به ظرفیت‌های ویژه گروه ملی، تلاش‌های صورت گرفته در مدت اخیر را چشمگیر توصیف و اظهار امیدواری کردند در سایه همت مدیریت و کارکنان مجموعه، شاهد پویایی هر چه بیشتر این بنگاه عظیم صنعتی شدند.

ایشان توجه ویژه به آینده نگری و استفاده از تکنولوژی‌های جدید حوزه صنعت را ضامن بقاء مجموعه‌هایی نظیر گروه ملی برشمردند.

شایان ذکر است بازدید از خطوط تولید کارخانجات نورد کوثر، فولادسازی و نورد میلگرد نیز از برنامه‌های هیات بازدید کننده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی