تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ سخنگو: هیچ خبر جدیدی نیست/ بالگرد‌های ارتش اعزام شدند
این گزارش بروزرسانی می‌شود

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ سخنگو: هیچ خبر جدیدی نیست/ بالگرد‌های ارتش اعزام شدند

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

سراب؛ سردترین شهر ایران

فرماندار شهرستان سراب گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، این شهرستان با دمای منفی ۲۳ درجه سانتی گراد سردترین شهر کشور شد.

کد خبر: ۱۴۳۳۰۱
۱۱:۴۱ - ۲۰ دی ۱۴۰۱

سراب؛ سردترین شهر ایران

دیدارنیوز: علی جهانی، سه‌شنبه، ۲۰ دیماه، در جلسه مدیریت بحران سراب افزود: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش برف در آذربایجان شرقی با ارتفاع ۳۵ سانتی متر و ۲۹ میلیمتر در این شهرستان ثبت شده است.

وی با اشاره به بارش سنگین برف در ارتفاعات این شهرستان گفت: راه ارتباطی ۱۶۳ روستای این شهرستان مسدود شده بود که با تلاش نیرو‌های راهداری راه ۸۳ روستا بازگشایی شده و مابقی نیز در حال بازگشایی است.

فرماندار سراب افزود: هم اکنون ۱۸ اکیپ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با ۳۸ نفر نیرو و ۲۳ دستگاه ماشین آلات در حال برف روبی ونمک پاشی محور‌های فرعی شهرستان هستند.

وی با اشاره به کولاک و برودت هوا و کاهش ضریب ایمنی در جاده‌های منطقه گفت: محور مواصلاتی بستان آباد- سراب - نیر باز بوده، اما در برخی نقاط جاده یخبندان و لغزنده است و رانندگان باید وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده و از فعالیت سیستم روشنایی و حرارتی خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی