تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ وزیر کشور: هنوز به نقطه مدنظر نرسیده‌ایم/ تغییر چندباره خبر ایسنا!
این گزارش بروزرسانی می‌شود

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ وزیر کشور: هنوز به نقطه مدنظر نرسیده‌ایم/ تغییر چندباره خبر ایسنا!

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
پس از بارش برف

ادارات و مدارس چهارمحال و بختیاری تعطیل شد

طبق اطلاعیه مدیریت بحران و استانداری چهارمحال و بختیاری، با توجه به بارش شدید برف و حسب موافقت استاندار چهارمحال و بختیاری تمامی ادارات، سازمان‌ها، نهادها، ارگان‌ها و مؤسسات و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها، مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی سراسر استان به استثنای ادارات خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی و درمانی امروز سه‌شنبه، بیستم دی‌ماه تعطیل است.

کد خبر: ۱۴۳۲۸۲
۰۹:۰۱ - ۲۰ دی ۱۴۰۱

ادارات و مدارس چهارمحال و بختیاری تعطیل شد

دیدارنیوز: بارش برف و یخبندان تمامی ادارات و مدارس استان چهارمحال و بختیاری را تعطیل کرد.

با ورود یک سامانه بارشی به استان چهارمحال و بختیاری از روز گذشته، بارش برف مناطق و شهرستان‌های این استان را فرا گرفت.

بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش استان، با توجه به شدت بارش برف در استان و لغزندگی معابر، امروز فعالیت آموزشی کودکستان‌ها و دبستان‌های استان به صورت غیرحضوری در شبکه شاد برگزار می‌شود.

همچنین تمامی مدارس متوسطه اول و دوم تعطیل و امتحانات داخلی و هماهنگ این مدارس لغو و زمان برگزاری این آزمون‌ها متعاقباً توسط مدارس اعلام خواهد شد.

گفتنی است، طبق اطلاعیه مدیریت بحران و استانداری استان نیز با توجه به بارش شدید برف و حسب موافقت استاندار چهارمحال و بختیاری تمامی ادارات، سازمان‌ها، نهادها، ارگان‌ها و مؤسسات و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها، مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی سراسر استان به استثنای ادارات خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی و درمانی امروز سه‌شنبه، بیستم دی‌ماه تعطیل است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی