تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
استاندار:

۲۰۰۰ معتاد متجاهر در لرستان داریم

استاندار لرستان از وجود بالغ‌ بر ۲۰۰۰ نفر معتاد متجاهر در استان خبر داد.

کد خبر: ۱۴۳۱۷۵
۱۳:۵۲ - ۱۸ دی ۱۴۰۱

۲۰۰۰ معتاد متجاهر در لرستان داریم

دیدارنیوز: فرهاد زیویار هفدهم دی ماه در چهارمین قرارگاه مبارزه با سرقت لرستان، با اشاره به اهمیت موضوع مبارزه با سرقت در استان، اظهار کرد: در این زمینه لزوم همکاری همه دستگاه‌های عضو قرارگاه در خصوص مراقبت از اموال مردم امری بدیهی است و بهره‌گیری از ظرفیت همه دستگاه‌ها می‌تواند در پیشگیری از این معضل در استان کمک کند.

وی با اشاره به یکی از دستور کار‌های جلسه در خصوص ایجاد پارکینگ مناسب عمومی و طبقاتی در مرکز استان، گفت: از فواید و پیامد‌های ایجاد این طرح می‌توان به رفاه مردم و حفاظت از اموال آنان و کاهش ترافیک در سطح شهر اشاره کرد و از آنجا که این موضوع بخاطر حساسیت در شورای تأمین استان هم مطرح شده به منظور عدم وقفه در روند پیگیری و برای حل مشکلات آن از طریق شورای تأمین استان پیگیری خواهد شد.

زیویار افزود: طبق گزارش نیروی انتظامی حدود ۴۷ درصد از سرقت‌های خُرد استان در اماکن دولتی به وقوع می‌پیوندد.

وی ادامه داد: برابر مصوبه، ۱۹ سازمان موظفند در قرارگاه کمیسیون مبارزه با سرقت استانی حضور پیدا کنند و راهکار‌های پیشگیرانه و خودمراقبتی را در قالب مصوباتی ارائه دهند تا اقدامات لازم در راستای عملیاتی کردن مصوبات و پیشگیری از وقوع سرقت انجام شود.

استاندار لرستان به دستور کار دیگر این جلسه اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از موضوعات مطرح شده بحث معتادین متجاهر است که بالای ۶۰ درصد سرقت‌های خُرد توسط برخی از معتادان متجاهر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در زمینه نگهداری و بازپروری انجام شده، گفت: متأسفانه بالغ‌بر ۲۰۰۰ معتاد متجاهر در لرستان داریم که به منظور نگهداری این معتادین و مراحلی که برای بازگرداندن آنان به جامعه و مراقبت‌های بعد از آن لازم است، زیرساخت‌هایی فراهم شده که انتظار داریم مصوبات در این راستا را دستگاه‌های متولی پیگیری شوند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی