تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

دانشگاه‌ها و مدارس اصفهان یکشنبه باز است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اعلام کرد که همه مدارس، دانشگاه‌ها و مقاطع آموزشی استان فردا، یکشنبه ۱۸ دی ماه باز خواهند بود.

کد خبر: ۱۴۳۱۱۰
۱۷:۱۹ - ۱۷ دی ۱۴۰۱

دانشگاه‌ها و مدارس اصفهان یکشنبه باز است

دیدارنیوز: منصور شیشه‌فروش در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه فردا، یکشنبه ۱۸ دی‌ماه، تمامی دانشگاه‌ها و مقاطع آموزشی استان اصفهانحضوری خواهند بود، اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی استان در خصوص کاهش میزان آلاینده‌ها و همچنین کاهش رطوبت و مه در سطح زمین، تمامی مدارس، دانشگاه‌ها و مقاطع آموزشی استان اصفهان فردا، ۱۸ دی‌ماه مطابق روال قبل باز خواهد بود و کلاس‌ها به صورت حضوری تشکیل می‌شود.

وی اضافه کرد: با این وجود محدودیت‌های عبور و مرور و اجرای طرح زوج و فرد، تا پایان دی‌ماه اعمال شده و به قوت خود باقی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان درخصوص کاهش سطح آلاینده‌ها در استان گفت: در روز‌های گذشته اقدامات زیادی برای کنترل منابع آلاینده ثابت و متحرک انجام و خوشبختانه این اقدامات شدت آلاینده‌ها را کاهش داد. اگر منابع آلاینده ثابت و متحرک کنترل نمی‌شدند، شاخص هوا در وضعیت بسیار ناسالم قرار می‌گرفت.

با توجه به تداوم شرایط آلودگی هوا و با تصویب کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، امروز، شنبه ۱۷ دی‌ماه کلاس‌های درسی در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ها در اصفهان و برخی شهرستان‌ها به صورت غیرحضوری برگزار شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی