تیتر امروز

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.

آتش در جنگل‌های شرق مازندران مهار شد

ذکریایی، فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری با بیان اینکه عرصه‌های جنگلی توسکا چشمه گلوگاه و دراسله نکا از صبح امروز چهارشنبه در آتش سوخت، اظهار داشت: آتش سوزی ناشی از خطای انسانی بوده و تلاش بری مهار آتش در عرصه‌های جنگلی شرق مازندران ادامه داشت که با تلاش نیرو‌های مردمی و آتش نشانی آتش در هر دو منطقه مهار شد و در حال حاضر لکه گیری در منطقه انجام می‌شود.

کد خبر: ۱۴۳۰۲۹
۲۱:۳۱ - ۱۴ دی ۱۴۰۱

آتش در جنگل‌های شرق مازندران مهار شد

دیدارنیوز: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی منطقه ساری گفت: توسکا چشمه گلوگاه و دراسله نکا از بامداد امروز در آتش سوخت، اما با تلاش امدادگران آتش مهار شد.

مجید ذکریایی با اشاره به همکاری نیرو‌های مردمی و یگان حفاظت در مهار آتش افزود: به علت وزش باد گرم در گلوگاه آتش سوزی منطقه توسکا ادامه داشت و امیدواریم با کاهش وزش باد گرم شاهد پایداری نسبی؛ و مهار آتش در منطقه باشیم.

وی تصریح کرد: تمامی نیرو‌های یگان حفاظت منطقه همراه با مردم و بسیجیان درحال اطفای حریق هستند و یک فروند بالگرد نیز برای مهار آتش از سوی مدیریت بحران مازندران اختصاص یافت.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی منطقه ساری گفت: در صورت تداوم وزش باد گرم در این مناطق احتمال تداوم آتش سوزی وجود دارد.

وی در ادامه با تاکید بر ورود نیرو‌های مردمی/آتش نشانان و بسیجیان در مهار و کنترل آتش ابراز امیدواری کرد: تا پایان امروز موفق به مهار آتش در عرصه جنگلی شرق مازندران شوند.

ذکریایی ادامه داد: وجود لاش برگ‌های پاییزی در منطقه سبب گسترده شدن دامنه آتش‌سوزی است و لازم است همه گردشگران و حاشیه نشینان جنگل با مراقبت از جنگل این سرمایه ملی و طبیعی را از گزند آتش سوزی محفظ نگه دارند.

فرمانده یگان حفاظت منطقه اری از مردم خواست هرگونه آتش سوزی و موارد قاچاق چوب را به شماره تلفن ۱۵۰۴ اطلاع بدهند و همیار طبیعت و جنگل باشند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی