تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

پرایس: تمرکز ما روی اعتراضات ایران است، نه احیای برجام

«ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا دوباره اعلام کرد که کشورش دیگر بر احیای برجام متمرکز نیست و در حال حاضر بر وضعیت اعتراض‌ها در ایران و مشارکت نظامی تهران و مسکو در جنگ علیه اوکراین، متمرکز است.

کد خبر: ۱۴۲۹۸۵
۰۹:۲۴ - ۱۴ دی ۱۴۰۱

پرایس: تمرکز ما روی اعتراضات ایران است، نه احیای برجام

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بار دیگر اعلام کرد که کشورش دیگر بر احیای برجام متمرکز نیست.

پرایس در ادامه گفت: «ایرانی‌ها فرصت بازگشت آسان به برجام را از بین بردند. آن‌ها این کار را در ماه سپتامبر و زمانی انجام دادند که به توافقی که از نظر همه نهایی شده بود، پشت کردند. از آن زمان تاکنون، برجام در دستور کار ما نیست».

او افزود که واشنگتن در حال حاضر بر وضعیت اعتراض‌ها در ایران و مشارکت نظامی تهران و مسکو در جنگ علیه اوکراین، متمرکز است.

«رابرت مالی» نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران نیز پیش از این اعلام کرده بود که دستیابی به توافق در خصوص احیای برجام، در حال حاضر اولویت واشنگتن نیست.

وی با ادعای این‌که آمریکا مسیر دیپلماسی هسته‌ای را باز نگه می‌دارد، گفت که در شرایط فعلی، توافق در دستور کار ما نیست.

مالی که در نشست «مؤسسه مطالعات سیاسی و بین‌المللی ایتالیا» صحبت می‌کرد، در ادامه ادعا‌های خود افزود که دلیل این امر، مجموعه‌ای از انتخاب‌های نادرست ایران از جمله طرح درخواست‌های نامرتبط در مذاکرات وین، ارائه پهپاد به روسیه و ادامه تهدید علیه آمریکایی‌ها است.

این مقام آمریکایی همچنین مدعی شد که «جو بایدن» رئیس جمهوری این کشور از زمان روی کار آمدن به دیپلماسی متعهد بوده و این تعهد همچنان به قوت خود باقی است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی