تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

هیات رئیسه تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری خراسان رضوی مشخص شد

احسان ارکانی، نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، به عنوان رئیس هیات تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری خراسان رضوی انتخاب شد.

کد خبر: ۱۴۲۸۹۲
۱۴:۲۴ - ۱۲ دی ۱۴۰۱

هیات رئیسه تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری خراسان رضوی مشخص شد

 

دیدارنیوز: به گزارش خانه ملت، ظهر امروز، ۱۲ دی، انتخابات هیات رئیسه هیات تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری خراسان رضوی انجام شد و بر این اساس، احسان ارکانی به عنوان رئیس هیات تحقیق و تفحص، علی‌اصغر عنابستانی و حسین امامی راد به عنوان نواب اول و دوم و جلیل رحیمی جهان‌آبادی به عنوان دبیر این هیات انتخاب شدند.

در تاریخ بیستم آذر ماه نیز ۱۵ عضو هیات تحقیق و تفحص از استانداری خراسان رضوی متشکل از علی‌اصغر عنابستانی، محسن زنگنه، حسین امامی راد، علی جدی، جلیل رحیمی جهان‌آبادی، فاطمه مقصودی، محمدحسن آصفری، جلال رشیدی کوچی، حسن رزمیان مقدم، رسول فرخی میکال، محمد وحیدی، عباس گلرو، عبداله ایزدپناه، مهدی شریفیان و احسان ارکانی انتخاب شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی