تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

هواشناسی ایران؛ تداوم آلودگی هوا و بارش باران

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم آلودگی هوا در شهر‌های صنعتی و ورود سامانه بارشی به استان‌های غربی و بارش باران در این مناطق خبر داد.

کد خبر: ۱۴۲۸۴۱
۰۸:۴۰ - ۱۲ دی ۱۴۰۱

هواشناسی ایران؛ تداوم آلودگی هوا و بارش باران

دیدارنیوز: صادق ضیاییان، درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: تا روز چهارشنبه (۱۴ دی) تداوم آلودگی هوا در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت ادامه خواهد داشت. چهارشنبه با نفوذ سامانه بارشی به کشور در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و شمال خلیج فارس بارش باران و برف وزش باد شدید موقت و در استان‌های جنوبی رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: پنجشنبه (۱۵ دی) در غالب مناطق کشور به‌جز جنوب شرق کشور بارش خواهیم داشت. شدت بارش در این دو روز در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی است.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا روز جمعه (۱۶ دی) نیز بارش پراکنده در نوار غربی کشور، مناطق جنوبی، شمال شرق و ارتفاعات البرز پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در ادامه گفت: خلیج فارس و تنگه هرمز چهارشنبه و پنجشنبه، دریای عمان سه‌شنبه و چهارشنبه مواج خواهند بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۳ دی) صاف و غبارآلود با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۱۴ دی) صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود، به‌تدریج افزایش ابر، گاهی وزش باد و اواخر وقت بارش پراکنده با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۲ و ۱۳ دی) بندرعباس با دمای ۲۷ و ۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۲- سردترین مرکز استان کشور است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی