تیتر امروز

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...

وقتی طعنه‌ به ژاوی فراموش شد؛ «رونالدو» زیر حرفش زد!

در حالی که کریستیانو رونالدو پیش از این با طعنه به ژاوی (سرمربی فعلی بارسلونا) گفته بود که راهی لیگ عربستان، امارات و یا آمریکا نمی‌شود و در یک باشگاه بزرگ خداحافظی می‌کند، ظاهرا پول‌های باشگاه النصر باعث شده تا او زیر حرف خود بزند!

کد خبر: ۱۴۲۷۵۳
۱۴:۱۰ - ۱۰ دی ۱۴۰۱

«رونالدو» زیر حرفش زد!

دیدارنیوز: کریستیانو رونالدو در حالی راهی النصر عربستان شد که پیش از این اعلام کرده بود که در یک باشگاه بزرگ از فوتبال خداحافظی می‌کند و راهی لیگ عربستان، امارات و یا آمریکا نخواهد شد.

به نقل از کورا، کریستیانو رونالدو بعد از فسخ قرارداد با منچستر یونایتد تصمیم گرفت که راهی لیگ عربستان شود.

رونالدو با النصر به توافق نهایی رسید و قرارداد دو ساله امضا کرد تا از این به بعد شاهد حضور او در فوتبال عربستان باشیم.

رونالدو در حالی راهی النصر شد و لیگ عربستان را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد که پیش از این به صراحت اعلام کرده بود که با کرامت از فوتبال خداحافظی می‌کند و راهی لیگ عربستان و یا امارات و آمریکا نمی‌شود.

رونالدو در سال ۲۰۱۶ در یک برنامه تلویزیونی به انتقاد‌های ژاوی به صورت طعنه آمیز پاسخ داد و گفت: هر کسی که می‌خواهد تیتر اول روزنامه‌ها شود، از من انتقاد می‌کند. نمی‌دانم که او اکنون در کدام لیگ بازی می‌کند. فکر کنم که در لیگ قطر است.

او ادامه داد: می‌خواهم در یک باشگاه بزرگ از فوتبال خداحافظی کنم. به خاطر پول راهی هیچ تیمی نمی‌شوم. می‌خواهم در بزرگ‌ترین باشگاه‌های اروپا از فوتبال خداحافظی کنم. راهی لیگ عربستان و یا قطر و آمریکا نمی‌شوم چرا که می‌خواهم با کرامت از فوتبال خداحافظی کنم.

رونالدو در حالی این صحبت‌ها را در سال ۲۰۱۶ انجام داد که تصمیم گرفت در سال ۲۰۲۲ راهی لیگ عربستان شود و کاملا برخلاف این اظهارات خود عمل کند به هر حال پیشنهاد النصر بسیار وسوسه انگیز بود و بعید است که هیچ بازیکنی حتی رونالدوی ثروتمند هم برابر آن مقاومت کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی