تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

موج کرونا و محدودیت برای مسافران چینی در کره‌جنوبی

کره جنوبی روز جمعه اقداماتی را برای محدود کردن مسافران چینی از جمله محدودیت‌های ویزا، الزامات آزمایش و محدود کردن پرواز‌ها انجام داد.

کد خبر: ۱۴۲۷۰۵
۱۱:۰۴ - ۰۹ دی ۱۴۰۱

جدیدترین اقدام کره جنوبی درباره مسافران چینی

دیدارنیوز: کره جنوبی روز جمعه اقداماتی را برای محدود کردن مسافران چینی از جمله محدودیت‌های ویزا، الزامات آزمایش و محدود کردن پرواز‌ها انجام داد.

به نقل از یونهاب، تصمیم سئول پس از آن اتخاذ شد که کشور‌هایی از جمله ایتالیا، ژاپن، هند و ایالات متحده اقدامات خود را اعلام کردند که به گفته آن‌ها تلاشی برای جلوگیری از واردات انواع جدید ویروس کرونا از چین است.

هان داک سو، نخست وزیر کره جنوبی روز جمعه گفت: تا اواخر فوریه سال آینده، کسانی که از چین وارد کره جنوبی می‌شوند، باید قبل و بعد از ورودشان آزمایش کووید را انجام دهند. مسافرانی که از چین می‌آیند باید آزمایش PCR منفی را طی ۴۸ ساعت قبل از سوار شدن به هواپیما به کره جنوبی یا آزمایش آنتی ژن منفی ۲۴ ساعت قبل از پرواز ارائه دهند.

وی افزود: دولت به طور حتم برخی تدابیر در داخل کشور به منظور عدم شیوع کرونا اتخاذ خواهد کرد و علت این اقدامات وخامت اوضاع کرونا در چین است.

نخست وزیر کره جنوبی در ادامه اعلام کرد که روادید کوتاه مدت برای چینی‌ها به استثنای دیپلمات‌ها و مسئولان و دست اندرکاران امور انسان دوستانه، صادر خواهد شد.

وی از اجرای محدودیت‌های مربوط به ویزا از اواخر ماه ژانویه آتی هم سخن گفت.

علاوه بر این کره جنوبی، پرواز‌ها به چین را به طور موقت متوقف خواهد کرد و از همه پرواز‌هایی که از مقصد چین می‌آیند خواهد خواست که در فرودگاه انتشون اقدامات کنترلی انجام دهند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی